۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85378796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان افتتاح شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85378796
ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان افتتاح شد

ایلام - ایرنا - در آیینی و با حضور استاندار ایلام و.جمعی از مسئولان استانی ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان سیروان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام روز سه شنبه در این آیین گفت: این پروژه با حجم عملیات ۲۳۰ مترمربع و ۲ هزار و ۵۰۰ متر محوطه سازی به بهره برداری رسید.

محمود کشاورز بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: در ایام مبارک دهه فجر ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی شرکت گاز ایلام در نقاط مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از این تعداد ۲۱ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی افتتاح و چهار طرح دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد.

کشاورز افزود: اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان های سیروان و چرداول، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان های هلیلان و مهران و ایوان، افتتاح ساختمان اداری ناحیه دهلران و سیروان، افتتاح گازرسانی به ۶ صنایع تولیدی در سطح استان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی به طرح ها و پروژه های عمرانی قابل کلنگ زنی در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ها شامل اجرای مجموعه خط انتقال،خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان ایلام، توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای شهرستان چوار، توسعه زیرساخت های گازرسانی به شهرستان های ایلام و بدره شامل ایستگاه و لوپ کردن شبکه و احداث ساختمان اداری گاز ناحیه ایوان است که در دهه فجر امسال نیز توسط مسئولان استانی کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه چهار طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال نیز کلنگ زنی می شود،تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها مبلغ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha