افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

رباط کریم - ایرنا - اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران مسئولان شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد ، بوستان دوستدار کودک و سیستم روشنایی خورشیدی با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی ، احمدی فرماندار ، امام جمعه نصیرشهر ، شهردار و برخی مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه ساختمان اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد با ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار ،جهت خدمات دهی به شهرک صنعتی نصیرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

۲ پروژه عمرانی دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال در نصیرشهر بهره برداری شد.

فرشاد شهسواری شهردار نصیر شهر در این مراسم اظهار کرد: بوستان دوستدار کودک در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و در بازه زمانی ۵۰ روزه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

وی افزود: استفاده از انرژی سبز در سیستم روشنایی و احداث مسیر سلامت و زمین اسکیت و همچنین شهر آموزشی ترافیک از جمله امکانات این بوستان برای کودکان است .

شهسواری دو ویژگی مهم پروژه بوستان دوستدار کودک را ایمنی و نوآوری بیان کرد و افزود: این بوستان که یک از بوستان های کم نظیر منطقه در حوزه کودک است و در احداث آن با نوآوری های صورت گرفته ایمنی کودکان افزایش یافته است.

شهردار نصیرشهر با اشاره به بهره گیری از سیستم روشنایی خورشیدی در بوستان کودک اظهار کرد: در راستای استفاده از انرژی سبز و افزایش ایمنی کودکان از خطر برق گرفتگی ، این بوستان به سیستم روشنایی خورشیدی مجهز شده است .

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر 

وی در ادامه بیان داشت: افتتاح فاز اول بوستان خطی ۹دی از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید و کلنگ ایستگاه تاکسی در زیر بنای ۱۴۵متر مربع بر زمین زده شد.

نصیر شهر در شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران قرار دارد.

افتتاح درمانگاه انجم آباد

افتتاح درمانگاه انجم آباد چهار پروژه عمرانی با مأموریت بهداشتی-درمانی، فرهنگی-تفریحی و امنیت غذایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد. ️

 درمانگاه انجم آباد به عنوان چهارمین پروژه از برنامه افتتاحیه های دهه مبارک فجر، افتتاح و آماده سرویس دهی به شهروندان محترم محله کیکاور شد.

مسئولان شهرستان با حضور در مزار شهدای روستای انجم آباد به مقام والای شهدای این روستا، ادای احترام شد.

افتتاح گلخانه کشت گل ارکیده 

گلخانه گل ارکیده کیکاور سومین پروژه ای بود که امروز به بهره برداری رسید.

این گلخانه در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع با سطح زیر کشت ۱۰ هزار متر و تعداد پرسنل ۱۲ نفر فعالیت خود را آغاز کرد.

۵۲ طرح شاخص عمرانی در رباط کریم افتتاح شد

همزمان با دهه فجر ۵۲ طرح عمرانی با اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان در شهرستان رباط کریم  

محسن نایبی در آئین افتتاح طرح های عمرانی در رباط کریم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجرو گرامیداشت یادو خاطر شهدای والامقام اظهار داشت:انقلاب اسلامی بر پایه مردم بنا شده است و خدمت به مردم یک موهبت و تکلیف مهم برای ما است.

وی افزود: رویکرد دولت مردمی توزیع عادلانه امکانات در همه زمینه ها در تمام نقاط کشور است. نایبی به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: جمهوریت و اسلامی بودن این انقلاب با رای مردم انتخاب شده ، همه باید دست به دست هم دهیم و در این ایام حساس و مهم، مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزنیم و تمام فتنه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: پروژه های بسیار خوبی در رباط کریم افتتاح شد که نشان دهنده پیگیری و تلاش مستمر مسئولان برای پیشرفت و شکوفایی روزافزون شهرستان است.

وی افزود: افتتاح بوستان دوستدار کودک، درمانگاه تخصصی در روستای انجم آباد ، گلخانه ۶۰هکتاری در روستای آدران،مرکز اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد از جمله این طرح ها بود که تقدیم مردم شریف شهرستان شد.

فرماندار رباط کریم در حاشیه افتتاح های پروژه های عمرانی در شهرستان رباط کریم گفت:امسال در دهه فجر ۵۲ پروژه شاخص عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح می شود که امروز هفت پروژه با حضور معاون انتظامی و امنیتی استاندار تهران افتتاح به بهره برداری رسید.

وی افزود: پارک دوستدار کودک در شهرک صنعتی نصیرآباد از جمله این پروژه ها بود که با استفاده از بروزترین فناوری و نوآوری افتتاح و تقدیم مردم شهرستان شد.

احمدی در ادامه بیان داشت: افتتاح ساختمان درمانگاه فجر روستای انجم آباد با اعتبار ۶۰میلیارد ریالی ازدیگر طرح هاست که درحال حاضر در مرحله مناقصه و مزایده و واگذاری به بخش خصوصی است و تا پیش ازپایان سال به اهالی، خدمات درمانی را ارائه می دهد.

فرماندار رباط کریم به آغاز کار پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی نصیرآباد اشاره و اضافه کرد:این مرکز با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد افتتاح و با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر جهت خدمات دهی به شهرک صنعتی نصیرآباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: گلخانه ۶۰ هکتاری در روستای آدران با اشتغال زایی برای ۱۰۰ نفر افتتاح شد که با استفاده از تمام ظرفیت آن به مقوله فروش و صادرات محصولات گلخانه ای در منطقه کمک بسزایی می شود.

فرماندار رباط کریم خاطر نشان ساخت: حمایت از تولید و تلاش مضاعف دولت در دولت سیزدهم موجب راه اندازی و توسعه کارخانه های تولیدی و رونق اقتصادی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha