معاون استاندار فارس: انتخاب برآمده از رای مردم، قابل احترام است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: هر انتخابی که برآمده از آرای مردم باشد برای ما قابل احترام است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، در ستاد انتخابات شهرستان خرم بید افزود: دستورالعمل استراتژیک ما در مجموعه عوامل اجرایی انتخابات توجه و بکارگیری همه توان برای تحقق چهار مولفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو است.

او ادامه داد: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات است که باید با همدلی و هماهنگی، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم برای تقویت اقتدار نظام به کار گیرند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب هیات اجرایی اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و درست، برنامه آموزشی عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات به ویژه در حوزه فناوری در دستور کار است.

معاون استاندار فارس: انتخاب برآمده از رای مردم، قابل احترام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در همین ارتباط دوره‌های آموزشی استانی آغاز شده و در ادامه و طی روزهای آتی در حوزه های انتخابیه شهرستان‌ها نیز برنامه ریزی های آموزشی طبق برنامه زمان بندی آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: اعضای هیات های اجرایی برای اجرای درست وظایف خود باید با مراجعه مکرر به کتاب قانون و دستورالعمل انتخابات اشراف کامل داشته باشند و ضمن قانون محوری در همه امور اجرایی انتخابات و وظایف هیات‌های اجرایی از هرگونه انحراف جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: در جایگاه اجرا اجازه نداریم به هیچ‌ وجه موضع گیری خاص داشته باشیم و با حفظ بیطرفی باید بدنبال افزایش اعتماد عمومی و ‌سرمایه اجتماعی در جهت افزایش مشارکت مردم باشیم.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha