چالش دوباره در فولاد خوزستان؛ خریدهای جدید امکان ثبت ندارند

تهران- ایرنا- فولاد خوزستان در شرایطی با چند بازیکن به توافق نهایی رسیده که به دلیل پُر بودن فهرست خود، امکان ثبت قرارداد و به میدان رفتن آنها تا این لحظه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، یکی از مسئولان تیم فوتبال فولادخوزستان روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه عنوان کرد: هواداران این تیم نگران شرایط کنونی نباشند و به زودی خبرهای خوبی را خواهند شنید. این مدیر درحالی نوید خبرهای خوبی از نقل و انتقالات به هواداران داد که فولادی‌ها شرایط متفاوتی دارند.

باشگاه فولاد از ابراهیم حصار هافبک تیم ملی سوریه به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد، خریدی که یک انتقال خوب محسوب می‌شود. اما با توجه به تکمیل بودن لیست فولادی‌ها، این باشگاه نمی‌تواند قرارداد این بازیکن دو ملیتی را به ثبت برساند و از او استفاده کند.

با جدایی محمد عباس‌زاده از فولاد،‌ این باشگاه اقدامات لازم برای ثبت قرارداد احسان پهلوان را در دستور کار خود قرارداد تا مجددا لیست خوزستانی‌ها پُر شود. با این حال، اکنون لیست این تیم جای خالی ندارد و شرایط وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم بازیکنان کنونی فولاد که در لیست مازاد قرار دارند حاضر به توافق برای فسخ و جدایی نیستند. اکنون این موضوع تبدیل به معضلی برای فولادی‌ها شده است. این در شرایطی‌ است که باشگاه با چند بازیکن به توافقات خوبی رسیده و به زودی از آنها رونمایی خواهد شد، اما این باشگاه شرایط استفاده از بازیکنان جدید را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha