زنده‌یاد غلامرضا پودینه حضوری تاثیرگذار در هنر نمایش سیستان و بلوچستان داشت

تهران- ایرنا- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: آن مرحوم حضوری تاثیرگذار درعرصه هنر روح نواز نمایش در استان شریف سیستان و بلوچستان داشت.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری در پیامی درگذشت زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان را به جامعه هنری و خانواده این هنرمند تسلیت گفت.

نظری در این پیام یادآور شد: خبر تلخ درگذشت هنرمند ارجمندمان،زنده نام غلامرضا پودینه، خاطر تمامی هنرمندان و آشنایان را غرق در اندوه و افسوس کرد. به ویژه آنانی که به اندازه اینجانب و هم استانی‌های هنرمندش با مراتب توانمندی‌های هنری ایشان، آشنایی داشتند. حضوری تاثیرگذار درعرصه هنر روح نواز نمایش در استان شریف سیستان و بلوچستان.

«هر چه بود؛ زیستی سراسر راستی بود در لحظه لحظه عمر گرامی این عزیز سفر کرده. با تمام ایمان و اخلاص، آرامش و آمرزش الهی را برای روح بلندش، امید می‌برم و تسلّای خاطر خاندان شریف و خانواده گرامی ایشان و همکاران پرتلاش و سخت کوشش را از درگاه منیع خداوندی مسالت دارم.»

زنده‌یاد غلامرضا پودینه، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان دوشنبه- ۱۶ بهمن ماه- بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha