حضور گسترده در انتخابات مردم سالاری دینی را تقویت می‌کند

تبریز-ایرنا- فرمانده ناحیه امامت سپاه تبریز گفت: حضور گسترده و آگاهانه ملت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مردم سالاری دینی را تقویت می‌کند.

سرهنگ جواد قهرمان زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تضعیف مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یکی از برنامه های بلند مدت دشمنان علیه کشور است که این ترفند با حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند ماه نقش بر آب می شود.

وی انتخابات را نمایش قدرت ملی و اقتدار بالای نطام در برابر انواع تهدیدات و فشارهای سیاسی و اقتصادی توصیف و اظهار کرد: آحاد ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی و آذربایجان باید بدون توجه به جوسازی ها و تبلیغات سوء دشمنان با اراده ای قوی و مستحکم و با همدلی و وحدت همیشگی در صحنه انتخابات حاضر شده و بار دیگر به جهانیان نقش محوری خود در اداره امور کشور را گوشزد کنند.

قهرمان زاده با بیان اینکه برگزاری انتخابات مظهر و نماد وحدت ملی و تکثرگرایی است، یادآور شد: باید توجه داشت که اگر انتخابات در کشور نبود شاهد دیکتاتوری و هرج و مرج در ارکان مختلف جامعه بودیم که نتیجه نهایی آن از بین رفتن امنیت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باعث حاکمیت مردم سالاری در ایران شد که باید از دستاورد بسیار عظیم به بهترین شکل ممکن محافظت کنیم که در غیر این صورت دشمنان مترصد کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام و کشور هستند.

قهرمان زاده هدف نخست دشمنان و نظام سلطه در جریان انتخابات آینده را عدم حضور و در مرحله بعدی حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای بیان کرد و افزود: هدف غایی دشمنان از سناریوچینی مزبور در نهایت ضربه زدن به اقتدار جمهوری اسلامی است تا با آسیب زدن به این عنصر مهم، نقشه های بعدی خود را در کشور اجرایی کنند.

وی با اشاره به فعالیت های وسیع در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علیه ایران اسلامی و تحت تاثیر قرار دادن انتخابات توسط دشمنان، گفت: آرزوی دشمنان ایجاد خلل در امنیت کشور است که این آرزو با حضور گسترده مردم در انتخابات به گور برده می شود.

قهرمان زاده تبیین و تشریح اهمیت حضور مردم در انتخابات را یکی از مهمترین رسالت های اهل رسانه عنوان و اضافه کرد: هر چند گلایه هایی از شرایط اقتصادی و معیشتی در سطح جامعه وجود دارد و همه آنها بجا و به حق است، اما این دلیلی بر عدم شرکت در این عرصه مهم سیاسی نیست.

وی روشنگری آحاد مردم توسط رسانه های گروهی را بهترین راه مقابله با تبلیغات سوء دشمنان دانست و یادآور شد: مقابله با کسانی که به دنبال نابودی هستی ما هستند، وظیفه تک تک افراد جامعه است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه برابر با ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

افزون بر سه میلیون نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha