۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85378547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک ملی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمانشاه پرداخت کرد

کرمانشاه-ایرنا- رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: بانک ملی بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال طی یکسال اخیر در استان پرداخت کرده است.

جلال صفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از محل منابع داخلی و تکلیفی در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و بازرگانی، پروژه های تاثیرگذار و بنگاه های اقتصادی، وام ازدواج، وام های خوداشتغالی، زندانیان، بنیاد برکت، وام فرزندآوری، کارت اعتباری و همچنین تسهیلات در بخشهای دیگر نظیر معرفی شده از ادارات و سفر رییس جمهور و تسهیلات سرمایه در گردش به صنوف پرداخت شده است.

وی در ادامه در تشریح اقدامات بانک ملی در استان کرمانشاه گفت: در زمینه بانکداری الکترونیک بانک ملی استان طی سال ۱۴۰۲ حدود ۴۳۵ هزار ملی کارت و کارت هدیه صادر و با نصب تعداد ۲۱۱ دستگاه خودپرداز (ATM) مقاوم اول را در بین بانک های استان دارد.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۱۳کیوسک توسط این بانک در استان نصب و راه اندازی گردیده و ۱۵ هزار و ۸۵۰دستگاه کارت خوان (POS) در فروشگاه ها و مراکز اقتصادی نصب گردیده است.

بانک ملی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان کرمانشاه پرداخت کرد

صفری افزود: کاربران بام و همراه بانک بیش از ۵۹ هزار نفر و همچنین با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید نموده و جمع کثیری از مشتریان از خدمات ویژه این سامانه ها استفاده می کنند.

وی همچنین گفت: بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به مبلغ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال پرداخت کرده و جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلا و جواهرات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.

به گفته وی در این بانک در مدت مذکور تعداد چهار هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال و تعداد هفت هزار و ۵۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بالغ بر هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه کاهش مطالبات غیرجاری به بیش از هزار و ۵۹۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال با وجود عدم تادیه تسهیلات پرداختی بابت زلزله زدگان را از دیگر اقدامات این بانک طی مدت اخیر ذکر کرد.

صفری همچنین توضیح داد: در واحد بازرسی طی یک سال گذشته هزار و ۵۶۰ فقره شکایات کتبی مراجعین و شاکیان رسیدگی شده و همواره به منظور ارج نهادن به مشتریان از راه های مختلف نظیر پذیرش حضوری، شکایات تلفنی و همچنین سامانه های مختلف الکترونیکی نظیر سامانه بازرسی به تقاضاها، گلایه و شکایات مراجعین و مشتریان پاسخ داده شده است.

وی افزود: دایره حراست نیز به هشت هزار و ۵۶۰ فقره استعلامات مراجع ذیصلاح و مراجعین حضوری پاسخ مناسب و متناسب ارایه نموده و ۷۱ماموریت و بازدید از شعب داشته و در ۱۸ مورد آسیب شناسی و مشکلات امنیتی نظیر دوربین ها و سیستم اعلام حریق انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha