۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85378521
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروژه احداث واریانت چشمه چاهی در سیروان به بهره‌برداری رسید

ایلام - ایرنا - پروژه احداث واریانت چشمه چاهی شهرستان سیروان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان ارجایی استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز سه شنبه در این مراسم با بیان اینکه احداث این واریانت یکی از مطالبات دیرینه و به حق مردم سیروان بود، اظهار کرد: افتتاح این پروژه، هفت کیلومتر مسیر شهرستان سیروان را به مرکز استان کاهش می‌دهد.

" حسن بهرام‌نیا" با بیان اینکه ۱۹۰ میلیار ریال در سفر اول رییس‌جمهور به استان به این پروژه اختصاص یافته بود، تصریح کرد: با افتتاح این واریانت چندین پیچ خطرناک مسیر ایلام به سیروان حذف می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر در سراسر کشور و استان ایلام پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی به بهره برداری می‌رسد، افزود: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

پروژه احداث واریانت چشمه چاهی در سیروان به بهره‌برداری رسید

سایت تلفن و اینترنت روستایی در سیروان افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان سایت تلفن و اینترنت در روستاهای چشمه علیا، وسطی و سفلی شهرستان سیروان افتتاح شد.

استاندار ایلام در این مراسم اظهار کرد: برای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال و برای ۹ پروژه حوزه ارتباطات شهرستان سیروان ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از طرح هادی چهار روستای شهرستان سیروان

در این آیین پروژه طرح هادی در چهار روستای " لرینی"، "اسلامیه"، "نسار مله ماران" و "باباشمس" شهرستان سیروان با مساحت ۳۶ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

برای اجرای طرح هادی این چهار روستا ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است‌ و با احتساب هزینه آسفالت و بهسازی، این میزان به ۲۹۰ میلیارد ریال می‌رسد.

پروژه احداث واریانت چشمه چاهی در سیروان به بهره‌برداری رسید

ایستگاه‌های پمپاژ نیمه‌کاره استان از طریق مولدسازی تکمیل می‌شوند

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه تامین آب اراضی و شبکه آبیاری اراضی دشت سیروان، گفت:برای تکمیل این پروژه و تامین آب اراضی منطقه سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مصوب شد کل ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی که نیمه‌کاره هستند و از عمر آغاز عملیات آنها بیش از یک دهه می‌گذرد از طریق مولدسازی اموال مازاد جهاد کشاورزی تامین اعتبار و تکمیل شوند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام برای افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به شهرستان سیروان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha