۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85378514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسفالت سطح معابر چهار روستای سیروان به بهره‌برداری رسید

ایلام - ایرنا - آسفالت سطح معابر چهار روستای شهرستان سیروان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در آیینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام روز سه‌شنبه در این مراسم، اظهار کرد: این پروژه‌ها در سطح روستاهای "لرینی"، "اسلامیه"، "نسار مله‌ماران" و "باباشمس" است که امروزبه حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

"حبیب الله محبی" افزود: برای اجرای این پرژه‌ها، اعتباری افزون بر ۲۹۰ میلیارد ریال در این روستاها هزینه شده است.

وی تاکید کرد: طی ۲ سال گذشته ۳۹۰ میلیارد ریال در ۲۵ روستای شهرستان سیروان در راستای اجرای طرح هادی هزینه و همچنین طرح هادی ۱۹ روستای دیگر این شهرستان نیز بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام یادآور شد: طی ۲ سال گذشته ۷۳ هزار متر مربع در این شهرستان عملیات اجرایی آسفالت و زیرسازی جاده‌ها و معابر روستایی انجام شده است.

به گفته محبی، همچنین در این مدت( ۲ سال گذشته) در بخش مسکن ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۸۴ واحد مسکونی روستایی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام برای افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به شهرستان سیروان سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha