دستگیری ۲ نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان

تهران - ایرنا - سخنگوی فراجا از دستگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار سعید منتطرالمهدی روز سه شنبه در توضیح این خبر گفت: اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه ای، توسط ماموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.

روز گذشته نیز سخنگوی فراجا از دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت استوار دوم محسن رضایی خبر داده بود؛ این دو نفر با اشراف و تعامل جامعه اطلاعاتی ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در یک عملیات مقتدرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.


دستگیری ۲ نفر از عوامل گروهک های تروریستی در ایرانشهر
سرهنگ "محمد خرمی" فرمانده یگان تکاوری عمار یگان ویژه  از دستگیری دو تبعه خارجی عضو گروهک های تروریستی توسط یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر خبر داد و افزود: کارکنان یگان تکاوری ۱۱۲ ایرانشهر یگان ویژه طی برآورد اطلاعاتی و عملیاتی برای جلوگیری از ورود اتباع بیگانه خارجی و ناکام گذاشتن عوامل گروه های تروریستی طی یک عملیاتی ضربتی دو تبعه خارجی عضو گروهک های تروریستی را دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: مامورین یگان تکاوری جهت برقراری امنیت محورهای مواصلاتی و اسکورت پلیس راه به محور ایرانشهر-خاش اعزام و در پارکینگ روستای تیغاب مستقر؛ و حین کنترل محور و خودروهای عبوری یک دستگاه پژو ۴۰۵ را متوقف  کرده و ۲ نفر از عوامل گروهک های تروریستی را دستگیر کردند.

فرمانده یگان تکاوری عمار یگان ویژه با بیان اینکه این افراد فاقد هرگونه مدارک و مجوز عبور هستند، بیان کرد: ماموران یگان در بازرسی و بررسی های اولیه اعلام داشتند، از این ۲ نفر چهارده عدد سیم کارت و ۴ چهار عدد گوشی لمسی کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه اشرار، تروریست ها و قاچاقچیان بدانند همواره دستان قدرتمند قانون و چشمان تیزبین ماموران انتظامی در کمین شما بوده و از تیررس آنان رهایی نخواهید یافت، خاطرنشان کرد: افراد مذکور با هماهنگی با مقام قضائی، جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر تحویل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha