ترفند قطری‌ها برای پیروزی مقابل ایران؛ قلعه‌نویی مراقب باشد

تهران- ایرنا- قطری‌ها در شرایطی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال ایران می‌روند که برای پیروزی در این دیدار از یک ترفند قدیمی استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایران، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا به مصاف تیم قطر می‌رود. صعود ایران به این مرحله از جام ملت‌ها پس از ۲۰ سال رخ می‌دهد و به همین دلیل قلعه‌نویی باید همه جوانب این بازی را بسنجد تا تیمش با پیروزی مقابل قطر صعودی تاریخی به فینال جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

قطری‌ها در تلاشند به هر نحو ممکن شرایط را به سود خود کنند؛ از اختصاص تنها هزار بلیط برای هواداران ایران تا انتخاب یک داور عرب. قطعا در این بازی انواع‌ حاشیه‌سازی‌ها از سوی بازیکنان قطر رخ می‌دهد تا بازیکنان ایران نتوانند روی بازی متمرکز شوند.

بازیکنان قطر به لحاظ فنی قابل قیاس با ملی‌پوشان فوتبال ایران نیستند و همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا بازی را به حاشیه بکشانند؛ اتفاقی که معمولا از سوی تیم‌های عربی سر می‌زند و بدتر اینکه اگر از حریفان‌شان پیش بیفتند هم، وقت‌کشی‌های اعصاب خردکن به حاشیه‌سازی‌های آنها اضافه می‌شود.

قلعه‌نویی خوش شانس است که بازیکنانش آنقدر باتجربه هستند که اسیر این ترفند قطری‌ها نشوند؛ اما یک اشتباه از سوی آنها می‌تواند رویای صعود به فینال جام ملت‌های آسیا را نقش بر آب کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha