۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85378197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی به خدمه شناور لیبریایی در آب‌های عسلویه

بوشهر-ایرنا- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، امدادرسانی به خدمه شناور موتور تانکر لیبریایی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی حاجی رضایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به اسکله فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز شناور ناجی ۹ با حضور به موقع در لنگرگاه بیرونی محل استقرار شناور مسافربری، فرد بیمار این شناور را به اسکله رسانده و تحویل آمبولانس داد.

حاجی رضایی ادامه داد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) دریانوردان باید تا پنجشنبه هفته جاری از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

وی افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha