۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85378185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ محموله قاچاق در میاندوآب کشف و ضبط شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85378185
۲ محموله قاچاق در میاندوآب کشف و ضبط شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۲ محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو و توزیع شکر خارج از شبکه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در میاندوآب کشف و ضبط شد.

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵ تن شکر قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور تبریز به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن شکر قاچاق کشف شد، ادامه داد : برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف بیش از ۶ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو سواری خارجی قاچاق در شهرستان میاندوآب خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وصول خبری مبنی بر خرید و فروش اقلام و قطعات یدکی قاچاق خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی قزار گرفت.

سرهنگ رستم پور گفت: ماموران با همراهی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار شناسایی شده، ۶ هزار و ۵۳۲ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام کارشناسان ارزش این اقلام ۱۰ میلیارد ریال است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha