خلیل‌زاده: دیدار با میزبان سخت‌تر از ژاپن است؛ بی‌تجربه نیستیم که مغرور شویم

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است که دیدار با قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا سخت‎‌تر از بازی با ژاپن است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین این تیم و درباره بازی با ژاپن، گفت: بازی خیلی سختی بود. همه می‌دانستیم که این بازی چقدر مهم و سخت است و نتیجه آن برای مردم اهمیت دارد. خوشحالم که توانستیم با انجام یک بازی خیلی خوب، نتیجه مناسبی کسب کرده و مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی با قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها، تصریح کرد: بازی با قطر سخت‌تر از دیدار با ژاپن است و امیدوارم سربلند از این مسابقه خارج شویم.از هواداران مقیم قطر به خاطر حضورشان در ورزشگاه و جو خیلی خوبی که در دیدار مقابل ژاپن به وجود آورده بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که در بازی با قطر هم همین جو را به وجود بیاورند، هرچند آنها میزبان هستند.

خلیل‌زاده درباره اینکه آیا نگران مغرور شدن تیم به دلیل برد مقابل ژاپن، نیست، اظهار کرد: همه بازیکنان تیم ملی باتجربه هستند و جام‌جهانی و جام ملت‌ها بازی کرده‌اند. بازیکنی نیستیم که به خاطر یک برد مغرور شویم. بازی با ژاپن برای ما به خاطره‌ها پیوست و برای دیدار با قطر آماده می‌شویم.

مدافع تیم ملی فوتبال افزود: در جلسه‌ای که همه بازیکنان در اردوی کیش داشتیم عنوان کردیم که بازی کردن با ژاپن یا قطر و هر تیم دیگری برای ما مهم نیست، ما برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم و هم‌دل هستیم. به جای یک‌چهارم نهایی در فینال هم با ژاپن بازی می‌کردیم، برایمان مهم نبود. امیدوارم بازی چهارشنبه را ببریم و گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

خلیل‌زاده تاکید کرد: نباید مسابقه قبلی که در تورنمنت اردن ۴ بر صفر قطر را شکست دادیم را با بازی با این تیم در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها مقایسه کنیم. آنها این بار در استادیوم خودشان و مقابل هوادارانشان بازی می‌کنند و این شرایط را برای ما سخت می‌کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha