۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85377903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چراغ جشنواره فیلم فجر در شیراز روشن شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85377903
چراغ جشنواره فیلم فجر در شیراز روشن شد

شیراز - ایرنا - نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجر در سه سینمای شیراز آغاز شد و قرار است تا ۲۲بهمن در ۴۲ نوبت اکران ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب امشب (دوشنبه) در ۲ نوبت ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ میزبان فیلم‌های رویا شهر، نبودنت به بود.
تالار حافظ به عنوان دیگر میزبان جشنواره فیلم فجر در شیراز، در ۲ نوبت ۱۹ و ۲۱:۳۰ "شه سوار" و "صبح اعدام" را اکران کرد و سینما شیراز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ "آپاراتچی" قربانعلی طاهرفر و یکی از آثار کودک و نوجوان جشنواره فجر امسال یعنی "ظاهر" را به نمایش گذاشت.

تالار حافظ در ادامه اکران‌های خود در جشنواره فجر امسال، هر روز تا ۲۲ بهمن ماه، در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان فیلم‌های آغوش باز و نبودنت، مجنون و آپاراتچی، بهشت تبهکاران و شکار حلزون، قلب رقه و آسمان غرب، رویا شهر و پرویزخان و شمشیر و اندوه و باغ کیانوش است.

پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب هر روز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ تا ۲۲ بهمن به ترتیب فیلم‌های آپارتچی و آغوش باز، شکار حلزون و قلب رقه، آسمان غرب و ظاهر، پرویز خان و شه‌سوار، باغ کیانوش و تابستان همان سال و احمد و مجنون را نمایش می‌دهد.

سینما شیراز نیز در ادامه، هر روز در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ به ترتیب میزبان مجنون و قلب رقه، صبح اعدام و شه‌سوار، نبودنت و احمد، تابستان همان‌سال و آغوش باز، شکار حلزون و بهشت تبهکاران و آسمان غرب و رویا شهر است.

از ۱۷ فیلم جشنواره فجر که در اختیار سینماهای فارس قرار گرفته، ۱۰ فیلم در هر سه سینمای هنر شهر آفتاب، سینما شیراز و تالار حافظ اکران می‌شوند، "شمشیر و اندوه" تنها در تالار حافظ به نمایش در می‌آید و فیلم‌های صبح اعدام، پرویزخان، باغ کیانوش، ظاهر، احمد و تابستان همان سال نیز تنها ۲ اکران دارند.


روز نخست جشنواره فیلم فجر در شیراز با استقبال پرشمار طرفداران هنر هفتم همراه شده است.

به گفته معاون امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هر شب پس از سانس نخست اکران در تالار حافظ جلسه نقد و بررسی فیلم‌ها نیز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، علاقمندان به تماشای فیلم‌های امسال جشنواره می‌توانند با مراجعه به https://www.irantic.com بلیت تهیه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha