۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85377871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تثبیت شهرداری گرگان در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85377871
تثبیت شهرداری گرگان در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با برد تیم‌های مهرام، مس کرمان، لیموندیس شیراز و شهرداری گرگان پیگیری شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با انجام چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های مهرام، مس کرمان، لیموندیس شیراز و شهرداری گرگان برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

تیم کاله در دیداری خانگی به مصاف مهرام رفت که این بازی با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ به سود مهرام خاتمه یافت. محمد جمشیدی از مهرام با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن شد. در دیگر بازی تیم‌های صنعت مس کرمان و پالایش نفت آبادان رو در روی هم صف‌آرایی کردند که این بازی ۸۳ بر ۶۷ به سود نماینده کرمان تمام شد. کورین هنری از مس با ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شهرداری گرگان نیز به مصاف رعد پدافند هوایی مشهد رفت که شاگردان مصطفی هاشمی در شهرداری ۹۷ بر ۶۷ به پیروزی دست یافتند. ویل چری از شهرداری در این بازی با ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

لیموندیس شیراز مقابل تیم صنعت مس رفسنجان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۹۸ بر ۷۷ تیم حریف را شکست داد. وحید دلیرزهان از تیم میزبان با ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم‌های طبیعت تهران و فولاد هرمزگان در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال سه شنبه- ۱۷بهمن- ساعت ۱۶ به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha