مسی، دست به‌چانه روی نیمکت؛ کمیته سازماندهی مسابقات هنگ‌کنگ نقره‌داغ می‌شود!

تهران- ایرنا- غیبت فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی در دیدار تدارکاتی این تیم برابر منتخب هنگ‌کنگ، صدای مقامات این منطقه را درآورد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال اینترمیامی بعد از ناکامی در کسب پیروزی در چهار دیدار نخست تدارکاتی پیش‌فصل این تیم، سرانجام برابر منتخب هنگ‌کنگ با نتیجه چهار بر یک پیروز شد اما غیبت جاذبه اصلی این مسابقه یعنی لیونل مسی، مقامات هنگ‌کنگ را به واکنش واداشت.

هشت بار برنده توپ طلا که ظاهرا با مصدومیت همسترینگ دست‌وپنجه نرم می‌کند، در دیدار اینتر میامی با منتخب هنگ‌کنگ در فهرست تیم آمریکایی نبود. این در حالی است که تاتا مارتینو، سرمربی میامی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که مسی احتمالا در بازی حضور خواهد داشت.

مارتینو همچنین سه بازیکن پیشین بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس، لوئیز سوراز و جردی آلبا را نیز در ترکیب اصلی قرار نداد.

هواداران حاضر در ورزشگاه در حین برگزاری بازی خواستار پس گرفتن پول بلیت بازی شدند و هنگ‌کنگ نیز اعلام کرد که سازماندهگان این بازی ممکن است به‌دلیل غیبت مسی، با کاهش بودجه مواجه شوند.

کمیته رویدادهای ورزشی بزرگ هنگ‌کنگ ۱۵ میلیون دلار هنگ‌کنگ(۱.۹۲ میلیون دلار) و همچنین یک میلیون دلار هنگ‌کنگ از مقامات این منطقه برای تجهیز ورزشگاه محل برگزاری بازی بودجه دریافت کرد.

دولت محلی هنگ‌کنگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: درخصوص اینکه مسی در روز مسابقه بازی نکرد، دولت محلی و همچنین هواداران فوتبال از برنامه‌ریزی سازمان‌دهندگان به‌شدت ناامید شدند. سازماندهندگان به تمام هواداران فوتبال یک توضیح بدهکار هستند.

مارتینو درباره این اتفاق گفت که بازی دادن مسی و سوارز می‌توانست خطر تشدید مصدومیت آنها را به‌همراه داشته باشد.

پیروزی دیروز اینترمیامی برابر منتخب هنگ‌کنگ پس از شکست‌ برابر اف‌سی دالاس، الهلال و همچنین شکست تحقیرآمیز ۶ بر صفر برابر النصر و یاران رقیب سنتی مسی یعنی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، رقم خورد. اینترمیامی تور پیش‌فصل خود را با دیدار برابر ویسل‌کوبه ژاپن در روز چهارشنبه پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha