۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85377714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل دفتر دانش پژوهان شاهد:ظرفیت مردمی‌سازی دربین جامعه نخبگان ایثارگر مشهود است

شهر ری - ایرنا -مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر با اشاره به ظرفیت مردمی‌سازی که مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد،گفت: ظرفیت مردمی‌سازی در بین جامعه نخبگان ایثارگر مشهود است.

به گزارش ایرنا از ایثار شهرستانهای استان تهران،عادل مهری ورنیاب روز دوشنبه با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری استارت‌آپی شاهد و ایثارگر که درطول سال هم در استان‌ها برگزار شد و برنامه‌هایی که دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه برگزار می‌کند،گفت: دومین جشنواره شهید پیشرفت با موضوع شاخص‌های علمی پیشرفت در ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر همچنین خبر از برگزاری گردهمایی نخبگان هنری داد و عنوان‌کرد: با حضور سرآمدان و نخبگان شاهد و ایثارگر تعامل سازنده‌ای در حوزه توانمندسازی بین نخبگان هنری برگزار خواهد شد.

مهری ورنیاب با اشاره به ظرفیت مردمی‌سازی که همواره مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد و در دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر نیز به آن توجه شده است، عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت مردمی‌سازی در بین مجموعه نخبگان مشهود است و جلسات هم‌اندیشی و بازدیدهای علمی در سطح کشور برگزار شد. با توجه به تلاش‌های کارآفرین‌های ایثارگر و نوآوری‌هایی که نخبگان شاهد و ایثارگر داشتند بخشی از مشکلات برطرف شد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در خصوص امیدآفرینی و اعتمادسازی بین جامعه هدف گفت: اقداماتی در سال جدید انجام و نشست‌های تخصصی در سطح استان و کشور برگزار شد و از ظرفیت‌های ایثاگران در نشست‌های تخصصی به صورت حضوری و وبیناری استفاده شد که امیدوارم نتایج خوبی رادر جهت افزایش امیدآفرینی و اعتمادسازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت به همراه داشته باشد.

بازدیدهای علمی و تخصصی نخبگان شاهد و ایثارگر در راستای جهاد تبیین برگزار شد

مدیرکل مرکز دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بازدیدهای علمی و تخصصی نخبگان شاهد و ایثارگر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین برگزار شد.

 مهری ورنیاب، مدیرکل مرکز دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از موضوعاتی که موفق شدیم در جهت امیدآفرینی و ایجاد انگیزه  برای ایثارگران عزیز داشته باشیم، بحث بازدیدهای علمی و تخصصی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین بود.

وی گفت: در فضایی که  دستاوردهای استراتژیک کشور محسوب می‌شود، بازدید انجام شد که بسیار امیدبخش و ایجاد انگیزه می‌کرد با این نگاه که عزیزانی انتخاب می‌شوند با نفوذ اجتماعی که در  استان، شهر و یا حتی کشور دارند می‌توانند اثر بخش باشند و این فضا ایجاد انگیره با مشاهده دستاوردهای کشور می‌کند.

مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر گفت: در حوزه اعتمادسازی فضای هم‌اندیشی نخبگان با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت ایجاد شد که عزیزان نخبه به این برسند که هزینه‌هایی که نظام برای آنها کرد تا به این جایگاه خوب اجتماعی برسند که رها نشده‌اند و از نظراتشان استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha