۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85377301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمانِ انتظار ساخت پلاک خودرو در اصفهان به ۲۰ دقیقه کاهش یافت

اصفهان – ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: با بهره‌برداری از دستگاه ضرب پلاک خودرو در استان، زمان انتظار شهروندان برای ساخت پلاک از سه تا چهار ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در آیین رونمایی از دستگاه ضرب پلاک خودرو در مرکز شماره ۲ تعویض پلاک استان افزود: اصفهان از معدود استان‌هایی است که ۲ دستگاه ضرب پلاک خودرو دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این مالکان خودروهایی که نیاز به ساخت پلاک جدید داشتند باید ۷۲ ساعت منتظر می‌ماندند تا پلاک آنها از تهران به اصفهان منتقل شود و در این مدت بدلیل آنکه خودروی آنها باید در مرکز تعویض پلاک باقی می‌ماند، با مشکلاتی مواجه می‌شدند.

وی اظهار داشت: اکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد پلاک جدید در مرکز تعویض پلاک شماره یک و ۲ پلیس راهور استان ساخته می‌شود و شهروندان در کمترین زمان پلاک خود را دریافت می‌کنند.

وی از تعویض روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ پلاک خودرو در مراکز تعویض پلاک شهر اصفهان و دفاتر خودرویی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار، در ۱۰ ماه امسال ۲۹۰ هزار پلاک برای خودروهای سبک و سنگین و ۲۵ هزار پلاک برای موتورسیکلت‌ها تعویض شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

تسریع در تعویض پلاک با استفاده از نوبت دهی اینترنتی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان هم با اشاره به افزایش مراجعه شهروندان برای تعویض پلاک در روزهای پایانی سال، استفاده از نوبت‌دهی اینترنتی را بهترین راه برای دریافت سریعتر خدمات عنوان کرد.

سرهنگ علی اصغر زارع افزود: با نصب سامانه‌های هوشمند در مراکز تعویض پلاک پلیس راهور استان، شتاب خدمات رسانی در این مراکز دوچندان شده است و شهروندان اگر بصورت حضوری نیز مراجعه کنند هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و خدمات به آنها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه زمان دریافت خدمات در صورت مراجعه حضوری حداکثر یک تا ۲ ساعت است، گفت: استفاده از نوبت دهی اینترنتی و همچنین تعویض پلاک اینترنتی باعث می‌شود که کار شهروندان هم راحت‌تر و هم سریعتر انجام شود و حداکثر ظرف نیم ساعت پلاک خود را تعویض کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha