۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۵:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85376756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی : ۳۰ هزار نفر سرزمین‌های اشغالی را ترک کردند

تهران-ایرنا-شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) و آغاز حمله حماس، امروز شلوغ‌ترین روز برای خروج شهرک‌نشینان بود، بطوری که ۳۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، نهادهای جمعیتی و مهاجرتی رژیم اشغالگر قدس ۱۵ آذرماه نیز اعلام کردند عملیات طوفان الاقصی که جنبش حماس در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) علیه اشغالگران آغاز کرد، باعث فرار صدها هزار صهیونیست از سرزمین های اشغالی و بازگشت آنها به کشورهای اصلی شان شده است.

به گزارش ایرنا، براساس اطلاعات منتشر شده توسط این نهادها که در پایگاه صهیونیستی «زمان اسرائیل» منتشر شد، از هفتم اکتبر تا ابتدای نوامبر گذشته حدود ۳۷۰ هزار صهیونیست سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند.

این در حالی است که از سپتامبر تا هفته اول اکتبر گذشته حدود یک میلیون نفر سرزمین های اشغالی را ترک کرده‌اند که شماری از بازگشت خودداری کرده‌اند.

براساس این گزارش همچنین، حدود ۶۰۰ هزار صهیونیست که به تعطیلات آخر تابستان رفته بودند و تعطیلاتشان را در سایر مناطق دنیا گذرانده‌اند تاکنون به دلیل جنگ به سرزمین‌های اشغالی بازنگشته‌اند.

این پایگاه همچنین تأکید کرده است در مجموع تعداد صهیونیست هایی که به هر دلیلی سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند، به بیش از ۹۷۰ هزار نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha