۲۴۲ هزار و ۸۹۴ قلم داروی غیرمجاز در مشهد کشف شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85376387
۲۴۲ هزار و ۸۹۴ قلم داروی غیرمجاز در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲۴۲ هزار و ۸۴۹ قلم داروی غیرمجاز با تلاش پلیس امنیت عمومی از یک انبار در این شهر کشف شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی به خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سودجو در زمینه تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز در یکی از مناطق شهر مشهد دست یافتند.

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی انبار داروهای غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند، آنان ضمن معرفی فرد متخلف به مراجع قضایی در بازرسی از محل ۲۴۲ هزار و ۸۴۹ قلم انواع داروی غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی داروهای موردنظر برای امحا به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل شد.

نگهبان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا برخورد قاطع با متخلفان صورت گیرد.

متهمان ۴۷ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: با هوشیاری مامور وظیفه شناس کلانتری سناباد،۲ متهم به ۴۷ فقره موبایل قاپی در مشهد نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه استحفاظی کلانتری سناباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

نگهبان بیان کرد: یکی از افسران تجسس کلانتری سناباد پس از پایان شیفت کاری در مسیر برگشت به خانه به ۲ جوان موتوسوار که با مشخصات افراد موبایل قاپ شباهت زیادی داشتند، مظنون و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی اضافه کرد: ۲ جوان مظنون توسط پلیس در حین ربودن تلفن همراه یک شهروند، تحت تعقیب قرار گرفتند که ترک نشین موتور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد ادامه داد: متهم ۱۷ ساله به ۴۷ فقره موبایل قاپی در محدوده «بلوار قرنی، مجد، عبدالمطلب، ابوطالب، سناباد، آبکوه و احمدآباد» مشهد با همدستی دوست ۲۰ ساله اش و فروش گوشی های مسروقه به فرد مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۶ مالباخته در این خصوص گفت: ماموران انتظامی همدست متهم و مالخر گوشی های مسروقه را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha