شرکت تولیدی محصولات پزشکی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در رودسر افتتاح شد

رشت- ایرنا- شرکت تولیدی محصولات پزشکی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالیعصر روز یکشنبه توسط استاندار گیلان در شهرستان رودسر بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان در سفر یک روزه خود به رودسر در مراسم بهره برداری از این پروژه با اشاره به حجم قابل توجه سرمایه گذاری در آن گفت: این واحد؛ تولیداتی در سطح کیفی بالا و استانداردهای جهانی دارد که کشور را از واردات بی‌نیاز کرده و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

اسدالله عباسی اظهار کرد: امروز ۹ پروژه شامل هشت پروژه اجرای طرح هادی روستایی و یک شرکت تولیدی محصولات پزشکی در شهرستان رودسر با ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: هشت پروژه اجرای طرح هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

با راه‌اندازی این شرکت تولیدی محصولات پزشکی در این شهرستان برای ۸۰ نفر در رودسر شغل ایجاد شد.

این شرکت با زیربنای پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده است. سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ تزریق سرسوزن پزشکی، ست سرم و سرنگ انسولین از جمله محصولات تولیدی این شرکت است که در زمینه پزشکی از اهمیت ویژه برخوردار است.

هشت پروژه اجرای طرح هادی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هم که امروز بهره برداری شد شامل؛ ۳۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستا معادل هشت کیلومتر با بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه اجرای طرح هادی روستایی با اعتبار بیش از هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال را بهره برداری می کند که شامل ۴۴۵ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی(معادل ۱۰۱ کیلومتر)، ۲ هزار و ۴۳۶ متر مربع تعریض و شن ریزی، هزار و ۹۷۵ متر جدول کانیو، هزار و۵۸۷ متر مکعب زیرسازی، ۹۹۷ متر مربع سنگفرش و ۸۵۰ متر دیوار سنگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha