۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85376177
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای گیلان ۱۲ درجه افزایش می‌یابد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85376177
دمای هوای گیلان ۱۲ درجه افزایش می‌یابد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی مبنی بر وزش بادگرم در استان گفت: با استقرار سامانه وزش بادگرم از بعدازظهر فردا (دوشنبه) دمای هوا بین ۶ تا ۱۲ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

علاء‌الدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه وزش بادگرم از بعدازظهر فردا تا روز سه‌شنبه در استان گیلان استقرار دارد و طی این مدت وزش بادگرم شدید و در برخی نقاط خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و افزایش دما در مناطق مختلف گیلان پیش‌بینی می شود.

حسینی با تاکید بر ضرورت رعایت تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث ناشی از وزش باد گرم اضافه کرد: از استقرار پارک خودرو در محدوده درختان، داربست‌ها و روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها باید خودداری شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه هوای استان تا پایان هفته جاری پایدار پیش بینی شده‌است، اضافه کرد: فعالیت‌های دریانوردی نیز تا پایان هفته جاری مناسب است.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با منفی چهار درجه سلسیوس خنک ترین و ازبرم سیاهکل با ۱۷ درجه بیشترین دمای استان را داشته اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۱۸ درجه سلسیوس است.

در زمان حاضر، آسمان اغلب مناطق گیلان آفتابی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha