۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85376119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجلس ترحیم آیت‌الله نمازی در اصفهان برگزار شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85376119
مجلس ترحیم آیت‌الله نمازی در اصفهان برگزار شد

اصفهان– ایرنا - مجلس ترحیم آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی روز یکشنبه در حسینیه «بنی فاطمه(س)» اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مُدرسان حوزه علمیه قم و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان پس از یک دوره بیماری، هشتم بهمن در منزلش در قم دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

در این مراسم که از سوی امام جمعه و استاندار اصفهان برگزار شد، شُمار بسیاری از علما، روحانیان، مسوولان استان و قشرهای مختلف مردم حضور دشتند.

آیت‌الله‌ عبدالنبی‌ نمازی‌ در سال‌ ۱۳۲۷ در شهر بوشهر به‌ دنیا آمد، پدرش‌ مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌ حاج‌ شیخ‌ احمد نمازی‌ فرزند آیت‌الله‌ حاج‌ شیخ‌ حسین‌ نمازی‌ دشتی‌ و مادرش‌ دختر مرحوم‌ شیخ‌ عباس‌ از روحانیان‌ استان‌ بوشهر بود.

قاضی‌ شرع‌ دادگاه‌های‌ انقلاب‌ اسلامی‌ غرب‌ کشور در سال‌های‌ ۵۸ و ۵۹ و نمایندگی‌ امام‌ و فرماندهی‌ سپاه‌ منطقه‌ ۲ کشوری‌ از مسوولیت‌های‌ آیت‌الله نمازی بود.

همچنین مسوول بخش‌ آمار و بررسی‌ شورای‌ مدیریت‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌، مسوول آموزش‌های‌ عقیدتی‌ ـ سیاسی‌ کل‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌، نمایندگی‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ در دور دوم‌ و سوم‌ استان‌ بوشهر و نمایندگی‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌ در دور چهارم از استان تهران از دیگر مسوولیت‌های‌ وی بشمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha