فراخوان ایرنا برای معرفی برنامه‌های داوطلبان انتخابات در استان خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان رضوی با هدف کمک به جلب مشارکت حداکثری و ایجاد بستر مناسب به منظور شناخت جامعه از نامزدها و معرفی عادلانه برنامه نامزدها، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصتی ۱۵ دقیقه ای برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه و معرفی سوابق داده می شود.

نامزدهای علاقه مند برای بهره گیری از این فرصت رایگان تبلیغاتی، می توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

تاکنون در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha