۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85375581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شیخ نعیم قاسم: آماده پاسخ به تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به لبنان هستیم

تهران- ایرنا- شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره حمله به این کشور گفت که مقاومت اسلامی لبنان آمادگی مقابله با هرگونه اقدام صهیونیست‌ها را دارد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از تارنمای العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبود شهادت «حسین حلاوی» از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در بیروت، گفت: مقامات (رژیم) اسرائیل در توهم حمله گسترده یا عملیات زمینی علیه لبنان نباشند؛ زیرا حزب‌الله به پشتیبانی خود از مقاومت و اهل غزه و حمایت از مردم لبنان در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد.

وی افزود: آنان به خوبی واقف هستند که حزب‌الله همواره آماده به رزم است حتی اگر ۵ درصد از ظرفیت‌های جهادی یا نظامی خود را صرف کرده باشد، اما باقیمانده توان خود را برای شرایط مقتضی حفظ می‌کند و شرایط مقتضی همان مقابله فراتر از حد تصور و تأثیرگذار حزب الله هنگام گسترش دامنه تجاوز اسرائیل علیه لبنان خواهد بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله اضافه کرد: آنان به خوبی به قدرت بالا و رشادت جوانان حزب‌الله در میدان نبرد آگاهند پس به تهدیدات و حملات خود دل نبندند که ما را دلسرد کنند چرا که اراده رزمندگان حزب‌الله در میدان نبرد و رویارویی بیش از پیش مستحکم می‌شود و مقاومت لبنان ثابت کرده است که رزمندگانش به یاری خداوند در تحقق پیروزی و اهداف دست برتر را دارند.

قاسم همچنین گفت: مدتی است برخی مقامات صهیونیستی از تداوم حملات به لبنان در صورتی که حتی جنگ در غزه پایان یابد، رجز خوانی می‌کنند و چه کسی گفته است که ما منتظر اراده شما در جنگ و یا توقف آن خواهیم بود؟، ما در میدان نبرد حضور داریم و در هر تجاوزی پاسخ مناسب ما را دریافت می‌کنید و حتی اگر دست از حمله یک جانبه نیز بکشید، این ما هستیم که شیوه مناسب پاسخ را اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: چنانچه تصور می‌کنید که با تشدید جنگ افروزی خود می‌توانید شهرک نشینان را به شهرک‌ها بازگردانید، این خیالی بیش نیست و بدین معناست که شما با تهدیدهایتان امید آنان را برای بازگشتشان کم رنگ‌تر خواهید کرد چرا که هر چه بر طبل جنگ بکوبید، امکان بازگشت آنان دشوارتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در روزهای گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha