اولیایی: آمدنم به استقلال شایعه است/ خطیر و نکونام باید متحد باشند

تهران- ایرنا- مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: موفقیت در اختلافات نیست و علی خطیر و جواد نکونام باید متحد باشند تا روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، کاظم اولیایی امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شایعاتی که درباره حضورش در استقلال مطرح می‌شود، اظهار داشت: این شایعات به دور از واقعیت است. من در اتحادیه فوتبال مشغول ایجاد ساختار جدید هستم و حضور در باشگاه استقلال مقدور نیست.

وی افزود: من به عنوان یک مدیر استقلالی هرگاه که مدیران این باشگاه نیاز به کمک، مشاوره و هم‌فکری داشته‌اند، دریغ نکرده‌ام و اگر کاری از دستم بر آمده، آن را انجام داده‌ام.

مدیرعامل اسبق استقلال، خاطرنشان کرد: اخباری که درباره حضورم در استقلال مطرح شده واقعیت ندارد. اینکه چنین شایعاتی چطور و چگونه مطرح شده است هم، از آن بی خبر هستم.

اولیایی درباره اختلافات علی خطیر و جواد نکونام گفت: هر باشگاه باید ساختاری داشته باشد و در ساختار، مسئولیت هر بخش مشخص است.

وی گفت: موفقیت در اختلافات نیست. موفقیت در اتحاد و همگرایی است و هر مجموعه‌ای که به موفقیت رسیده، متحد و همفکر بوده‌اند. علی خطیر و جواد نکونام باید متحد باشند تا روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha