نایب رییس کنفدراسیون بدمینتون آسیا: میزبانی یزد در برگزاری مسابقات بین‌المللی، نمونه است

یزد- ایرنا- نایب رییس کنفدراسیون بدمینتون آسیا گفت: میزبانی استان یزد در برگزاری مسابقات معتبر بین‌المللی در این رشته در طی سال‌های گذشته نمونه بوده است.

"محمدرضا پوریا " روز شنبه در حاشیه برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات یکی از رخدادهای مهم جهانی است که به رده خاصی رساندیم که رنکینگ جهانی شده و دارای امتیاز برای ورزشکاران جهان است.

وی با قدردانی از میزبانی خوب استان یزد ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان حضور پیدا می‌کنند و از پنج قاره جهان و بیش از ۲۷ کشور جهان در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

پوریا بیان کرد: تعداد ۶ رییس فدراسیون آسیای میانه در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به میزبانی شهر جهانی از مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: این دوره از مسابقات به خوبی در حال برگزاری است که میزبانی یزد قابل تحسین است و مدیران استانی و ورزش و جوانان یزد با تلاش خود، مسابقات نمونه‌ای را تاکنون برگزار کردند.

سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر به میزبانی شهر یزد از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد پیگیری می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنان طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند و این استان با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha