۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85373581
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی مقابل شهرداری سیرجان به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشور مقابل شهرداری سیرجان به برتری دست یافت تا همچنان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان روز جمعه در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بانوان ملوان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی که با کسب ۲۲ امتیاز و به دلیل تفاصل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری سیرجان در رتبه سوم جدول قرار داشت با برتری در این بازی بالاتر از حریفش در جدول رده بندی قرار گرفت.

گلهای تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی را محدثه زلفی و افسانه چترنور به ثمر رساندند تا ملوانان به یک پیروزی خانگی دیگر دست یابند و به صدر جدول نزدیکتر شوند.

قضاوت این دیدار را فاطمه نصیری با کمک‌های ژاله طوفان‌پور و نیلوفر محمدخانی برعهده داشتند که وجیه رافتی به عنوان داور چهارم و رقیه پرتوی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور داشتند.

پیش از برگزاری این مسابقه، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با کسب ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار داشت و تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود اما با توجه به پیروزی ملوان این تیم بالاتر از شهرداری سیرجان در جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، ۱۰ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha