۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85373543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش خشم مردم لرستان در محکومیت جنایات اسراییل

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85373543
خروش خشم مردم لرستان در محکومیت جنایات اسراییل

خرم‌آباد - ایرنا - مردم ولایتمدار لرستان با حضوری حماسی در راهپیمایی "جمعه خشم" انزجار و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران لرستانی پس از شرکت در آیین وحدت بخش و سیاسی نمازجمعه در اعتراض به تداوم جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و حملات جبهه استکبار به یمن، راهپیمایی "جمعه خشم" را در محکومیت این جنایات برگزار کردند.

راهپیمایی مردم خرم‌آباد مرکز استان نیز از مصلای الغدیر آغاز شد و با حضور اقشار مختلف شهروندان تا چهار راه بیمارستان شهدای عشایر ادامه یافت.

در این راهپیمایی که با استقبال گسترده زنان، کودکان، جوانان و مردان انقلابی و ولایی برگزار شد شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم"،"حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل و می‌جنگیم می جنگیم"، "سازش نمی پذیریم" در حمایت از مردم مظلوم غزه به صحنه آمدند.

در سایر شهرستان‌ها نیز راهپیمایی از مقابل میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار شد و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار و حمل پلاکاردهایی در محکومیت تجاوز و وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی همدردی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات اسراییل و سکوت مجامع غربی و عربی را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha