عبور از سد ژاپن برای تیم ملی سخت نیست

تبریز - ایرنا - لژیونر فوتبال با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا و تقابل با ژاپن در این مرحله گفت: عبور از سد این تیم برای تیم ملی سخت نیست.

علی مبارکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تیم ملی در هیچ دوره ای به این اندازه بازیکن ستاره نداشته و یکی از قوی ترین تیم های ملی دوره های مختلف است.
وی ادامه داد: اگر بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند و اشتباهات فردی را کاهش دهند به طور یقین ایران یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی خواهد بود.
مبارکی با اشاره به بازی تیم ملی مقابل سوریه گفت: سخت بودن این بازی قابل پیش بینی بود و سوریه با هرچه در توان داشت در این بازی در میدان بود.
وی اضافه کرد: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و مالکیت توپ در اختیار تیم ملی بود.

بازیکن سابق تراکتور گفت: می توانستیم گل های زیادی به سوریه بزنیم اما کم دقتی در زدن ضربات آخر این فرصت را از تیم ملی گرفت.
وی افزود: درست است سوریه بیش از نیم قرن برابر تیم ایران بُرد نداشته اما سبک بازی اش همیشه فوتبال ایران را به چالش کشانده است.
مبارکی گفت: تساوی بازی و اخراج طارمی، تیم ملی را دچار افت روحی کرد اما بازیکنان با مدیریت بازی و گل نخوردن، بازی را ضربات پنالتی کشاندند و با استفاده از تجربه خود و مهارت بیرانوند، موفق به شکست سوریه در این مرحله شدند.

وی با بیان اینکه ژاپن برخلاف سوریه، حریفی شناخته شده ای است، گفت: باید با ارایه بازی منطقی و شکست این تیم، تا قهرمانی پیش برویم.

مبارکی افزود: این دوره از بازی ها بهترین فرصت برای کسب جام قهرمانی است و امیدوارم در پایان بازی ها جشن قهرمانی بگیریم.
بازیکن سابق تیم امید تراکتور در مورد این تیم نیز گفت: از وقتی که خمز هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته شاهد تحول تاکتیکی در این تیم هستیم و سرخپوشان تبریزی موقعیت خوبی برای رسیدن به صدر جدول را دارد.
علی مبارکی سابقه بازی در تیم های امید سپاهان و تراکتور، ملوان انزلی، خزر لنکران جمهوری آذربایجان و تیم ب اسپورتینگ لیسبون را دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم جام ملت های آسیا ساعت ۱۵ فردا شنبه به مصاف تیم ملی ژاپن می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha