۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85373495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می‌یابد

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبر: 85373495
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می‌یابد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از فردا (شنبه) تا دوشنبه هفته آینده کاهش دمای هوا در استان بین پنج تا هشت درجه پیش‌ بینی می‌شود.

جواد نخعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به الگوهای پیشیابی هواشناسی از امروز تا فردا شنبه با نفوذ فعالیت توده هوای ناپایدار جوی و تقویت کم فشار سطح زمین ابتدا وزرش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در نقاط جنوبی، شرقی و طبس قابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: در ادامه رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه و بارش باران در مناطق مستعد و کوهپایه‌ای و نیز بارش برف در گردنه‌ها و نقاط مرتفع استان تا قبل از ظهر فردا قابل پیش‌بینی است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارش‌ها از شب گذشته در استان مربوط به خرو طبس با سه میلی‌متر و اسلامیه و فتح آباد فردوس حدود ۲ میلی‌متر و نیز بارش برف اندکی هم در بشرویه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز در مناطق جنوبی شهرستان نهبندان وقوع روان آب قابل پیش‌بینی است اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته قاین با پنج درجه سانتی‎گراد خنک‌ترین و دهسلم با ۱۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان بود.

نخعی بیان کرد: همچنین در این مدت تغییرات دمایی مرکز استان یک تا ۱۵ درجه به ثبت رسید اما فردا صبح، کمینه دما در بیرجند به سه درجه زیر صفر می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha