۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
کد خبر: 85373384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هجدهمین شکست حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال؛ آیا سقوط قطعی شد؟

ساری - ایرنا - تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری دیدار خانگی‌اش مقابل تیم فوتسال مس سونگون را واگذار کرد تا چهار هفته مانده به پایان فصل سقوطش از لیگ برتر فوتسال تقریبا قطعی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر پنجشنبه در شهرهای مختلف و به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری در سالن زنده‌یاد سید رسول حسینی ساری میزبان تیم دوم جدول یعنی مس سونگون بود و بازی را با نتیجه ۲ – ۱ واگذار کرد.

حافظ ساری که از ابتدای فصل تاکنون قعرنشین جدول بود و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از لیگ برتر به شمار می‌آمد، امروز برای زنده نگه داشتن امیدهای هوادارانش به مصاف مس سونگون رفت تا در صورت کسب سومین برد فصل ۱۱ امتیازی شود و چشم به نتیجه نگرفتن تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و ایرالکو اراک در هفته‌های باقیمانده بدوزد.

اما ساروی‌ها در این دیدار خانگی با گل‌هایی که حمید احمدی و فرهاد فخیم وارد دروازه‌شان کردند برای هجدهمین بار در این فصل شکست خوردند تا همچنان رکوددار باخت در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشند و سقوطشان از لیگ برتر نیز قطعی شود. تنها گل حافظ ساری را نیز در این مسابقه طاها مرتضوی وارد دروازه مس سونگون کرد.

نماینده مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور در نیم‌فصل نخست تا مرز انحلال هم پیش رفت و ۲ سرمربی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سرمربیگری‌ کناره‌گیری کردند. ماه گذشته نیز مالکیت این باشگاه از حافظ یوسفی گلوردی به رضا امیرسلیمانی واگذار شد تا این تیم در ادامه راه با پشتیبانی‌های مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

حافظ ساری در نخستین مسابقه پس از انتقال مالکیت موفق شد دومین برد فصل را در مشهد و مقابل فرش‌آرا کسب کند اما روند ناکامی‌های حافظ پس از آن برد ادامه یافت و سقوط این تیم را نیز باید قطعی شده دانست.

هجدهمین شکست حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال؛ آیا سقوط قطعی شد؟

تیم فوتسال حافظ ساری اینک با هشت امتیاز از ۲۲ مسابقه در رتبه چهاردهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. تا پایان فصل چهار هفته دیگر باقی مانده و حافظ ساری برای بقا در لیگ باید در هر چهار مسابقه با تعداد گل‌های زیاد پیروز شود و امیدوار باشد که ایرالکو اراک نیز که اکنون ۲۰ امتیازی است در هر چهار مسابقه باقیمانده‌اش با اختلاف بالا شکست بخورد؛ احتمالی که در عمل هیچ حسابی روی آن نمی‌توان باز کرد.

بنابراین با کنار گذاشتن این احتمال تقریبا محال امروز سقوط حافظ ساری از لیگ برتر فوتسال کشور از نگاه کارشناسان قطعی تلقی می شود.

حافظ ساری در چهار مسابقه باقیمانده‌اش به ترتیب باید به مصاف گهرزمین سیرجان(تیم سوم جدول)، گیتی‌پسند اصفهان(قهرمان لیگ)، پالایش نفت بندرعباس(تیم ششم جدول) و کراپ الوند(تیم دهم) جدول برود.

این تیم با ۸۴ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری که پیش از آغاز این فصل لیگ برتر فوتسال با خرید امتیاز تیم فوتسال قند کاترین آمل وارد این رقابت‌ها شد، از همان ابتدای نیم‌فصل نخست با مشکلات مالی مواجه بود و طی یک نیم‌فصل -۱۳ مسابقه- ۲ سرمربی در این تیم به دلیل همین مشکلات مالی از سرمربیگری‌ این تیم کناره‌گیری کردند.

این تیم فصل را با سرمربیگری مصطفی نظری آغاز کرد، اما مشکلات مالی‌ تیم پیش از آغاز فصل نمایان شد و به مرور هفته به هفته بیشتر گریبان تیم را گرفت. به طوری که در هفته ششم مسابقات سرمربی جوان این تیم به دلیل محقق نشدن وعده‌های کادر مدیریتی تیم، تصمیم به کناره‌گیری از تیم کرد. پس از نظری نیز مهدی نعمتی چهره نام‌آشنای سرمربیگری فوتسال هدایت حافظ ساری را به عهده گرفت که او نیز به همان دلیلی که نظری از مسئولیت سرمربیگری تیم کناره‌گیری کرد، از این تیم جدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha