استاندار چهارمحال و بختیاری: گردشگری محیط زیست در فرخشهر مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به منطقه حفاظت شده و پارک ملی تنگ صیاد و سایر قابلیت‌های زیست محیطی فرخشهر، تقویت گردشگری محیط زیست در این شهرستان از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فرخشهر افزود: انتظار می‌رود فرمانداری، اداره‌های کل محیط زیست و میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری با هدف استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان برنامه‌ریزی مناسب و منسجمی داشته باشند.

وی تاکید کرد: تقویت گردشگری محیط زیست در شهرستان فرخشهر و حضور گردشگران، ایجاد فرصت‌های شغلی و فعال شدن صنعت گردشگری را در این استان به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری تفکیک ردیف اعتباری شهرستان فرخشهر در بودجه ۱۴۰۳ را در دستور کار قرار دهد.

وی یادآور شد: با این اقدام از سوی برنامه و بودجه سهم شهرستان فرخشهر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و همچنین اعتبارات سالانه مشخص می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف مهار تورم و همچنین سرعت بخشی در روند اجرای کشتارگاه صنعتی شهرستان فرخشهر را مورد تاکید قرار داد.

حیدری فعال شدن نهضت ملی مسکن، تامین آب شرب پایدار و اعتبار مناسب برای اجرای جاده ارتباطی فرخشهر- دستگرد به سمت دزک و سراهی خراجی، احداث مرکز درمانی، مصلی، نمازخانه بین راهی، کتابخانه و حوزه علمیه را از جمله اقدامات مهم انجام شده در شهرستان فرخشهر عنوان کرد.

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری فرخشهر، فرهنگ‌سرا، مرکز درمانی و ایجاد کارگروه تعیین تکلیف انبارهای ادارات در این شهرستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

گام‌های بلند دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان تازه‌تاسیس فرخشهر

ضعیف جلوه دادن دستاوردهای انقلاب مهمترین راهبرد دشمن

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: ضعیف جلوه دادن دستاوردها و کُند کردن حرکت انقلاب از مهمترین راهبردهای دشمن کینه توز برای انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: ترویج روحیه جهادی و جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای سرعت‌بخشی در حرکت انقلاب به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، فرخشهر در ۱۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده و امسال به شهرستان ارتقا یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha