۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85373321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه در دهلران افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: همزمان با دهه فجر ۵۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی، ورزشی و صنعتی شهرستان با ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صادقی" شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دهلران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: از این تعداد ۳۳ طرح افتتاح و ۲۰ پروژه کلنگ زنی می شود.

وی افزود: اعتبار این طرح ها از محل های استانی و منابع عمرانی هزینه می شود که نقش موثری در اشتغال، عمران، توسعه و آبادانی شهرستان دهلران دارد.

فرماندار ویژه دهلران به نقش این پروژه ها در اشتغالزایی اشاره و اظهار کرد: این پروژه ها در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر اشتعالزایی برای اقشار مختلف مردم این شهرستان خواهد داشت.

صادقی گفت: طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پروژه های عمران مرزی، ارتباطات، ورزشی، آموزش و پرورش، کشاورزی، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله مهم ترین این پروژه ها است.

صادقی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در همه زمینه ها برشمرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ضمن تبیین خدمات نظام به طور هنرمندانه، پروژه هایی که به مردم خدمت رسانی می کند را نیز بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدارهای مردمی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر ویژه برنامه های این ایام است.

دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر ایلام و در قسمت جنوب شرقی استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha