حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم هرمزگان با رییس دولت سیزدهم

بندرعباس - ایرنا - حضور آیت الله رییسی رییس جمهور ایران اسلامی در جمع باشکوه مردم بندرعباس (در بلوار غدیر موسوم به زیر پرچم) که در قالب دور دوم سفر استانی دولت به هرمزگان انجام شد، حاشیه‌های بسیار جذاب، دیدنی و قابل توجهی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود و برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز(پنجشنبه) و در سفری ۲ روزه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، وارد بندرعباس شد.

با وجود هوای ابری و بارش باران در استان هرمزگان و شهر بندرعباس و اعلام ساعت ۱۵:۳۰ برای برگزاری آیین استقبال از رییس جمهور، جمع زیادی از مردم این خطه از ساعت ها قبل با حضور در مسیر تعیین شده، مشتاقانه در انتظار دیدار آیت الله رییسی بودند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم هرمزگان با رییس دولت سیزدهم

شوق و اشتیاق وصف ناپذیری مردم بندرعباس به خصوص نوجوانان و جوانان و خانواده های برای استقبال از رییس جمهور در سطح شهر موج می زند به نحوی که انتظار چند ساعته برای دیدار با رییس جمهور در هوای بارانی شهر را به کام همه استقبال کنندگان گوارا و دلنشین کرده بود.

مردم این استان جنوبی ایران اسلامی در حالی که پرچم خوش رنگ ایران اسلامی را به اهتزار درآورده بودند، شعارهایی با مضامین خوش آمدگویی و استقبال از رییس دولت سیزدهم سر می دادند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم هرمزگان با رییس دولت سیزدهم

خودرو حامل رییس جمهور به دلیل حضور پرشور مردم و کثرت جمعیت در مراسم استقبال، به کندی مسیر را برای حضور در محل دیدار مردمی طی می کرد.

در طول مسیر استقبال، مردم ولایتمدار بندرعباس با دست نوشته و پلاکاردهای مبنی بر خیرمقدم به رییس جمهور و اعضای دولت سیزدهم، و سر دادن شعارهایی انقلابی و حماسی، ضمن ابراز حمایت از نظام اسلامی، قدرشناسی خود از تلاش و مجاهدت رییس جمهور برای توسعه کشور را اعلام کردند.

نوای موسیقی محلی ساحل نشینان خلیج فارس در محل سخنرانی رییس جمهور طنین انداز بود و هرمزگانی ها با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و آیت الله رییسی، بی صبرانه دیدار با مهمان خود را انتظار می کشیدند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از دیدار مردم هرمزگان با رییس دولت سیزدهم

از نکات قابل توجه در آیین مردمی استقبال از رییس جمهور، حضور کودکان و نوجوانان به همراه بزرگتر های خانواده‌ بود که با وجود هوای بارانی و شلوغی خیابان در محل حاضر شده بودند.

جایگاه سخنرانی آیت الله رئیسی با تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین تصاویر شهدای والامقام استان هرمزگان مزین شده بود.

ورود رییس جمهور به محل سخنرانی با هلهله و فریاد شادی و سرور مردم مواجه شد و رییس جمهور نیز با تکان دادن دست و لبخند، به ابراز احساسات مردم پاسخ می داد و بارها از لطف و محبت آنها تشکر و قدردانی کرد.

گروهی از حاضرین در مراسم نیز دست نوشته های همراه خود را به گونه ای در دست گرفته بودند که رییس جمهور آنها را دیده و مورد توجه قرار دهد، دست نوشته هایی با مضامین درخواست شغل.

برهمین اساس، مکانی نیز برای دریافت نامه ها و درخواست های مکتوب مردم در محل سخنرانی رییس جمهور ایجاد شده بود که با ۲ ساعت از حضور رییس جمهور در استان، مملو از جمعیت برای بیان مطالبات و برقراری ارتباط با رییس دولت سیزدهم بودند.

گروهی از صیادان، ناخدایان، جامعه محلی و ساحل نشینان هرمزگانی نیز از ۱۳ شهرستان خود را به محل سخنرانی رییس جمهور رسانده و با شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» به ابراز احساسات پرداختند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود و برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز(پنجشنبه) و در سفری ۲ روزه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، وارد بندرعباس شد.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به استان هرمزگان به عنوان دروازه پیشرفت ایران اسلامی است. وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

استان هرمزگان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۷۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و با سواحل طولانی و ۱۴ جزیره ایرانی بزرگ و کوچک در پهنه گسترده آب های خلیج فارس و دریای عمان در حدود چهار درصد مساحت و ۱.۸ درصد جمعیت کشور را در بر گرفته است و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha