وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

تهران- ایرنا - دومین سفر رییس جمهور به همراه جمعی از اعضای دولت(معاونین و وزرا) و همچنین تعدادی از معاونین وزیر به استان هرمزگان علاوه بر تسریع و تکمیل طرح ها و مصوبات سفر دور اول دولت، فرصتی مغتنم برای اجرای پروژه های مهم و زیربنایی در این استان با هدف پاسخ به مطالبات مردم به عنوان یکی از سیاست های اصولی دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ و همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر میهمان مردم خونگرم و دریادل هرمزگان بود، در این سفر که جمعی از اعضای هیات دولت نیز حضور داشتند علاوه بر بررسی دقیق روند اجرا و تکمیل مصوبات سفر دور اول، هزار و ۳۲ طرح مهم عمرانی و زیربنایی نیز به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور به استان هرمزگان بود.

از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، در مجموع پنج‌هزار و ۶۳۶ پروژه به ارزش افزون‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ همت در ۱۶ حوزه مختلف در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که به اذعان بسیاری از کارشناسان و بزرگان طوایف، چهره استان با انجام این اقدامات متحول شده است.

۱۴ نفر از اعضای هیات دولت (معاونین رییس جمهور و وزرا) نیز در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان هرمزگان، به نمایندگی از جانب آیت الله رییسی به شهرها و روستاهای تابعه این استان سفر کرده و ضمن دیدار و گفت وگو با مردم، تعداد زیادی طرح و پروژه را افتتاح کردند.

وزیران کشور؛ بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ آموزش و پرورش، راه و شهرسازی؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ جهادکشاورزی، ورزش و جوانان(حضور در استان قبل از سفر)، رییس سازمان انرژی اتمی؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور؛ رییس دفتر رییس جمهور؛ معاون اجرایی رییس جمهور و رییس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی کردند.

_ برنامه های معاون اجرایی رییس جمهور در دومین سفر استانی دولت به هرمزگان

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور که به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در دور دوم سفر استانی آیت الله رییس به هرمزگان حضور داشت که علاوه بر همراهی با رییس جمهور در طول سفر و شرکت در چندین برنامه و نشست، خبرهای خوشی از دستاوردهای سفر دور نخست و همچنین اهداف دومین سفر دولت به هرمزگان را اعلام کرد.

منصوری: ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع در دور اول سفرهای استانی به هرمزگان تخصیص یافت

به گفته معاون اجرایی رییس جمهور گفت، بعد از سفر اول دولت حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع مالی به استان هرمزگان تزریق شده که از این میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان آن تسهیلات است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری در خصوص سفر دور دوم آیت الله رییسی به هرمزگان افزود: استان هرمزگان از نظر شاخص رشد از استان‌های ممتاز کشور است.

منصوری تأکید کرد: صد در صد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی مصوبات سفر اول رئیس جمهور در این استان اجرایی و عملیاتی شده است.

حدود ۱۶۰ مصوبه و بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار، رهاورد سفر آیت‌الله رئیسی به هرمزگان

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در جلسات کارشناسی حدود ۱۶۰ مصوبه برای دور دوم سفر منعقد کردیم که اعتبار این مصوبات بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد ریال است که امکان افزایش آن وجود دارد و این به عنوان اعتبار مصوبات عمرانی سفر در دهه فجر تقدیم مردم هرمزگان خواهد شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، محسن منصوری عصر جمعه در نشست شورای اداری استان هرمزگان بیان کرد: تکمیل کرویدور نوار ساحلی جنوب کشور، اجرای پروژه های محتلف آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی، تکمیل پروژه های ریلی، آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی، تکمیل سدهای مختلف، تکمیل پل خلیح فارس، اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای طرح های حوزه آموزش و پرورش از مهمترین مصوبات دور دوم سفرهای استانی به استان هرمزگان محسوب می شود.

فیلم | ۱۰۵ همت پروژه اقتصادی در سفر آتی رییس‌جمهور به هرمزگان بهره‌برداری می‌ شود

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تسهیلات مصوب در سفر اول به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده، گفت: در سفر آتی رئیس‌جمهور به این استان از ۱۰۵ همت پروژه عمرانی و اقتصادی بهره‌برداری می‌شود.

فیلم را اینجا ببینید.

_ رییس سازمان انرژی اتمی و آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه نیروگاه هسته‌ای سیریک در سفر به هرمزگان

محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی که در دومین دور سفر رییس جمهور به هرمزگان حضور داشت، علاوه بر چندین برنامه بازدید از پروژه ها، عملیات اجرایی ساخت نیروگاه هسته‌ای پنج هزار مگاواتی سیریک را آغاز کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی ایران هرمز در سیریک

عملیات اجرایی نیروگاه اتمی ایران هرمز با دستور رییس جمهور و با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در سیریک آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، با تکمیل این نیروگاه، جمهوری اسلامی ایران جایگاه نخست منطقه در تولید انرژی برق هسته‌ای را کسب می‌کند.

نیروگاه اتمی سیریک شامل چهار واحد نیروگاه اتمی از نوع نسل توسعه یافته موسوم به نسل سوم پلاس هرکدام با ظرفیت حداقل یکهزار و ۲۰۰ مگاوات الکتریکی در مجموع به ظرفیت پنج هزار مگاوات ساخته خواهد شد و با احتساب سه هزار مگاوات نیروگاه بوشهر، ظرفیت نیروگاه‌های اتمی کشور به هشت هزار مگاوات افزایش خواهد یافت.

متخصصان داخلی، نیروگاه هسته‌ای سیریک را می‌سازند

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه نیروگاه هسته‌ای سیریک توسط متخصصان ایرانی ساخته می‌شود، گفت: در جریان ساخت این نیروگاه هیچ کشور خارجی طرف موضوع نیست.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت نیروگاه هسته‌ای پنج هزار مگاواتی سیریک با اشاره به اینکه جانمایی کشوری طرح ساخت نیروگاه هسته ای ۲۰ هزار مگاوات است، ادامه داد: برای این بخشی از این نیروگاه هسته‌ای در سواحل مکران ظرفیت پنج هزار مگاوات پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه افق رسیدن به ۲۰ هزار مگاوات در اجرای این نیروگاه هسته‌ای سال ۱۴۲۰ است، بیان کرد: اولویت نخست در ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای هرمزگان با یکهزار و ۲۰۰ مگاوات ظرفیت خواهد بود.

رییس سازمان انرژی اتمی: مشکلات زیرساختی سیریک در مصوبات سفر قرار می‌گیرد

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر مسائل بهداشتی و درمانی و زیرساختی شهرستان سیریک بررسی و مقرر شده که این مسائل در مصوبات سفر قرار بگیرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در شورای اداری استان هرمزگان که با حضور آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت نیروگاه‌های اتمی «ایران هرمز» با ظرفیت پنج هزار مگاوات در شهرستان سیریک با هدف طرح توسعه سواحل مکران بودیم.

_ برنامه های وزیر کشور در جریان سفر دوم هیات دولت به استان هرمزگان

احمد وحیدی وزیر کشور در دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان علاوه بر سفر به چند شهرستان و دیدار و گفت وگو با مردم و مسئولان محلی، در چندین برنامه افتتاح از جمله بهره برداری از مرحله نخست نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در این استان شرکت کرد.

۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در جاسک از فیبر نوری بهره‌مند شدند

همزمان با دومین دور سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر کشور، بهره‌برداری از مرحله نخست نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در این استان، با بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در جاسک از فیبر نوری آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، حسن هاشمی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان روز پنجشنبه در این مراسم گفت: این طرح ایجاد ظرفیت و پوشش ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در شهر جاسک به فیبر نوری مخابرات است که برای اجرای آن بیش از ۹۰میلیارد ریال هزینه شده و این طرح شامل مدارس و کسب و کارها و منازل مسکونی است.

_ رییس شورای اطلاع رسانی دولت در سفر استانی دولت به هرمزگان

سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز که در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان حضور داشت، علاوه بر برنامه های مختلف و بازدید از برخی رسانه ها، از دستور آیت الله رییسی برای تکمیل پل خلیج فارس برای اتصال بندرعباس به قشم خبر داد.

رییس جمهور دستور اجرایی شدن و تکمیل پل خلیج فارس را صادر کرد

رئیس‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: رییس جمهور دستور اجرایی شدن و تکمیل پل خلیج فارس را صادر کردند.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، سپهر خلجی در شبکه ایکس نوشت: مقرر شد با مشارکت منطقه آزاد و سایر دستگاه‌ها منابع لازم برای اجرای طرح تأمین و پروژه اجرایی شود.

_ رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دومین سفر استانی دولت به هرمزگان

علی سلاجقه معاون رییس‌ جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان حضور داشت که از جمله برنامه های وی در این سفر افتتاح اسکله شماره سه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان بود.

سلاجقه: حق آلایندگی پارسیان را از پارس جنوبی می‌گیریم

معاون رییس‌ جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری و وصول حق آلایندگی شهرستان پارسیان از صنایع پارس جنوبی (عسلویه ) خبر داد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا علی سلاجقه روز پنجشنبه در آیین افتتاح اسکله شماره سه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان افزود: تعدادی از اهالی پارسیان با مشکلات حقوقی اراضی روبرو هستند که این موارد را پیگیری می کنیم و مشکلات عوارض آلایندگی این شهرستان نیز با انطباق ضریب آلایندگی قابل حل است.

پنج پروژه سازمان حفاظت محیط زیست در استان هرمزگان افتتاح شد

پنج پروژه سازمان حفاظت محیط زیست در استان هرمزگان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر امروز (جمعه) توسط معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه که در دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان هرمزگان سفر کرده است در نشستی ویدیو کنفرانسی، این پنج پروژه محیط زیستی را با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین سفر استانی دولت به هرمزگان

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جریان سفر دور دوم رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان از بخش‌های مختلف شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید و با مدیران این پالایشگاه دیدار و گفت وگو کرد. همچنین بازدید از شرکت صبا فولاد خلیج فارس، کارخانه تن ماهی، شرکت تعاونی فرش دستباف، پالایشگاه بندرعباس و شرکت صبا فولاد، در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از دیگر برنامه های وزیر تعاون در این سفر بود.

وزیر تعاون بر تسریع روند اجرای طرح‌های فولادی و نفتی در هرمزگان تاکید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت پالایش نفت بندرعباس و صبا فولاد خلیج‌فارس بر تسهیل و توسعه روند اجرای این پروژه های مهم نفتی و فولادی تاکید کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در جریان سفر دور دوم رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان از بخش‌های مختلف شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید و با مدیران این پالایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

وی، دستورات لازم جهت تسهیل روند اجرای طرح توسعه‌ای این مجموعه نفتی را صادر کرد.

_ برنامه‌های وزیر نیرو در دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به هرمزگان

بهره برداری از ۱۰ پروژه مهم آبی و همچنین آبرسانی به ۱۵۶ روستا و پنج شهر از جمله برنامه های علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در دومین دور سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه به استان هرمزگان بود.

۱۵۶ روستا و پنج شهر هرمزگان با حضور وزیر نیرو آبرسانی شد

همزمان با سفر رییس جمهور به استان و دهه مبارک فجر، با بهره‌برداری از ۷۲ پروژه آب و فاضلاب، ۱۵۶ روستا و پنج شهر این استان با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو آبرسانی شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، وزیر نیرو روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه آب هرمزگان با اشاره به اقدامات ماندگار در حوزه آب و فاضلاب گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی و حضور نهادهای انقلابی در اقصی نقاط کشور شاهد اقدامات ماندگاری هستیم.

۱۰ پروژه مهم آبرسانی با هدف رفع تنش و مشکلات این حوزه در استان هرمزگان افتتاح شد

۱۰ پروژه مهم آبی با هدف رفع تنش و مشکلات موجود حوزه‌ احداث سدها، تامین و انتقال آب، ایمن سازی رودخانه‌ها و تغذیه مصنوعی دشت‌ها روز پنجشنبه در نخستین روز دهه فجر و همزمان با سفر رییس جمهور به استان هرمزگان با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: علاج بخشی راه دسترسی به تاج سد جگین در شهرستان جاسک، تغذیه مصنوعی دشت گزیر در بندرلنگه، ساماندهی رودخانه چاه اسماعیل میناب، ساماندهی رودخانه رویدر بندرخمیر، نوسازی خط اول آبرسانی میناب به بندرعباس، ایمن‌سازی ۵۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان، تکمیل شبکه آبیاری دشت شمیل و میناب و بهره‌برداری از سدهای سیرمند حاجی‌آباد، سد درکاه بشاگرد و سد خاکی بنو حمیران پارسیان از جمله طرح های آبی افتتاح شده است.

وزیر نیرو طرح تغذیه مصنوعی «دشت گزیر» هرمزگان را افتتاح می‌کند

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: طرح تغذیه مصنوعی «دشت گزیر» که به روش چاه تزریقی در شهرستان بندرلنگه اجرایی شده، آماده افتتاح با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در دومین دور سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

جمشید عیدانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی طرح تغذیه مصنوعی دشت گزیر که با هدف حفاظت از چاه‌های منطقه دشت گزیر، جمع‌آوری و مهار آب‌های سطحی و تغذیه نمودن این آب‌ها به سفره‌های زیرزمینی در دستورکار شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان قرار گرفته بود، با ۱۰۰ درصد پیشرفت به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

_ سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همراهی با رییس جمهور به استان هرمزگان

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همراه رییس جمهور در دومین دور سفر استانی دولت به هرمزگان سفر کرد، علاوه بر افتتاح ۲۳ بهداشتی و درمانی و حضور و بازدید از روند فعالیت ها و خدمات ارائه شده در بیمارستان کودکان بندرعباس و همچنین بازدید سرزده از برخی داروخانه ها و مراکز درمانی سطح شهر، در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز حاضر و چشم یک دختر بستری در اورژانس این مرکز درمانی را مداوا کرد.

وزیر بهداشت چشم دختر هرمزگانی را در اورژانس بیمارستان مداوا کرد

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی با حضور سرزده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، چشم یک دختر بستری در اورژانس این مرکز درمانی را مداوا کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی، ضمن بررسی روند ارائه خدمات در این بیمارستان و گفت و گو با کارکنان و دلجویی از بیماران، یک بیمار دختر را که به دلیل ریخته شدن چسب در داخل چشم به اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مراجعه کرده بود، تحت عمل سرپایی قرار داد و مداوا کرد.

خودکفایی در حوزه تولید دارو، راهبرد وزارت بهداشت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد داروهای موجود در کشور تولید داخل است، گفت: تولید و خودکفایی دارو برای هر کشوری ازجمله ایران یک بحث راهبردی بوده و این نشان دهنده توانمندی‌های داخلی کشور است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: بیش از ۴۰ درصد از تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های سراسر کشور نیز توسط مجموعه‌های دانش بنیان تامین می‌شود.

وزیر بهداشت: هرمزگان رکورددار طرح‌های بهداشتی درمانی دهه فجر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هرمزگان رکورددار طرح‌های بهداشتی درمانی دهه فجر است، گفت: باتوجه به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین رهبر معظم انقلاب، تلاش این وزارتخانه بر ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی هرمزگان و رفع محرومیت از چهره این استان است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به هرمزگان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه رفع نیازهای بهداشتی و پزشکی مناطق محروم در اولویت دولت مردمی و وزارت بهداشت است، اظهار کرد: هرمزگان یک استان وسیع با مردمان بسیار فداکار و شهید پرور است که متاسفانه در برخی نقاط آن با محرومیت تاریخی مواجه هستیم.

بهره برداری از ۲۳ پروژه بهداشتی هرمزگان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

در آستانه سفر رییس جمهور به کرانه آبهای نیلگون خلیج فارس و با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۳ پروژه بهداشتی و درمانی استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی عصر چهارشنبه هنگام افتتاح مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی تیم سلامت شهرستان میناب فرمان بهره برداری همزمان ۲۳ پروژه بهداشتی استان هرمزگان را نیز صادر کرد که در زیربنای ۶ هزار و ۶۵۶ مترمربع و با اعتبار هزینه شده یک‌هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال برای رشد شاخص های درمانی جنوب کشور ساخته شده است.

فیلم | افتتاح پایگاه هوایی اورژانس با حضور وزیر بهداشت در بندرعباس

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

پایگاه هوایی اورژانس با اختصاص یک فروند هواپیمای تخصصی با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

فیلم را اینجا ببینید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری بستک به بهره‌برداری رسید

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیر ضمیمه شهری شهرستان بستک استان هرمزگان امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی در روز دوم سفر خود به هرمزگان برای بهره برداری از پروژه تکمیل بیمارستان فارابی و افتتاح طرح های بهداشتی شهرستان بستک این مرکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه سلامت غیر ضمیمه را افتتاح کرد.

_ وزیر آموزش و پرورش در دومین سفر استانی دولت به استان هرمزگان

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که به همراهی جمعی از اعضای هیات دولت در سفر دو روزه رییس جمهور به هرمزگان حضور داشت، ضمن دیدار با جمعی از دانش آموزان ، فرهنگیان و معلمان استان و بازدید از طرح های و پروژه های آموزشی، تعدادی طرح فرهنگی و فضای آموزشی را نیز افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش: ۲۰۰ هزار معلم به نظام تعلیم و تربیت کشور اضافه خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دوره خدمت دولت سیزدهم، نزدیک به ۲۰۰ هزار معلم به نظام تعلیم و تربیت اضافه خواهد شد که بخشی از آن در ۲ سال گذشته محقق شده و بخشی دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جدید افزوده می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در نشست با فرهنگیان شهرستان بندرلنگه هرمزگان ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مرجعیت آموزشی را به مدرسه، معلم و کتاب درسی برگرداند، افزود: درحال پیشروی برای حل مشکلات نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت هستیم و امسال بیشترین جذب معلم از طریق ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان انجام شد.

وزیر آموزش و پرورش: سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و خدمات دولت سیزدهم دورترین و سخت‌گذرترین مناطق کشور معلم دارد، گفت: سال آینده ۷۲ هزار معلم استخدام می شوند.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی عصر پنجشنبه در نشست با دانش‌آموزان نخبه هرمزگان در بندرعباس افزود: با راه افتادن جریان مدرسه سازی در فاصله زمانی معین، مدارس نوسازی و تجهیز می‌شوند.

مجهزترین مدرسه هرمزگان با نام «آفتاب» افتتاح شد

بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع آموزشی استان هرمزگان در دومین دور سفر رییس جمهور به هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش و به همت شرکت پالایش نفت آفتاب افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، دبیرستان آفتاب با ظرفیت پذیرش هزار دانش‌آموز در سه طبقه با متراژ ۶هزار متر مربع ساخته شده و امکاناتی همچون ۲۴ کلاس درس هوشمند، ۲آزمایشگاه مجهّز، نمازخانه، سالن ورزشیِ سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی دارد.

افتتاح همزمان از چهار هزار کلاس درس کشور در بشاگرد/ بهره برداری از ۸۰۰ کلاس درس در استان هرمزگان

وزیر آموزش و پرورش که رییس جمهور را در سفر استانی هرمزگان همراهی می‌کند، در آیینی مدرسه شهید ذاکر جعفری شهر گوهران بشاگرد را به نمایندگی از حدود چهار هزار کلاس درس در قالب یک‌هزار مدرسه در سراسر کشور به صورت همزمان افتتاح کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رییس جمهور در دومین روز از سفر به استان هرمزگان روز جمعه وارد شهرستان بشاگرد شد و با حضور در مدرسه «شهید ذاکر جعفری» شهر گوهران به صورت همزمان یک‌هزار مدرسه کشور را به ظرفیت چهار هزار کلاس درس به بهره‌برداری رساند که ۲۰۰ مدرسه با ۸۰۰ کلاس درس در استان هرمزگان است.

رئیس جمهور پنج هزار میلیارد ریال به بشاگردی‌ها هدیه کرد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رئیس جمهور برای حل دغدغه‌های مردم بشاگرد در بخش آب، راه، آبخیزداری و بهداشت و درمان پنج هزار میلیارد ریال در نظر گرفته است، گفت: این اعتبار هدیه دهه مبارک فجر از طرف آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای پیشرفت این منطقه است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی که در دور دوم سفر استانی هرمزگان رئیس جمهور را همراهی می کند، روز جمعه در جمع مردم بشاگرد با اشاره به اینکه امکان پرواز رییس جمهور به این منطقه امکان‌پذیر نبود، افزود: «رئیس جمهور سلام ویژه خدمت شما رساندن و گفتند من بر آن عهدی که با شما مردم بشاگرد بستم هستم و در اولین فرصت که امکانپذیر باشد به جمع شما خواهیم آمد.»

وزیر آموزش و پرورش: سرانه فضای آموزشی بشاگرد از کشور پیشی گرفته است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی بشاگرد از کشور پیشی گرفته است، گفت: مساله و نیاز اصلی مردم این منطقه آب و سدسازی است که باید به آن توجه شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی روز جمعه در نشست شورای اداری هرمزگان که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، با اشاره به حضور خود در جمع مردم شهرستان بشاگرد به عنوان نماینده رئیس جمهور، سلام گرم مردم ولایی این منطقه را به ایشان ابلاغ کرد.

عملیات ساخت نخستین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در هرمزگان آغاز شد

عملیات ساخت نخستین دهکده ورزشی دانش‌آموزی کشور در هرمزگان امروز (جمعه) با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه کلنگ‌زنی این طرح گفت: در کنار طرح‌های شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای برای کیفیت‌بخشی به درس تربیت بدنی و افزایش مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌ها، رقابت‌ها و جشنواره‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، ایجاد دهکده‌های ورزشی برای میزبانی مسابقات در سطوح استانی و ملی نیز در دستور کار قرار داشت که عملیات اجرایی نخستین دهکده در هرمزگان آغاز شد.

تصویب ۱۹ میلیارد ریال برای آموزش‌وپرورش هرمزگان/اختصاص بودجه برای بچه‌های اتیسم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رئیس جمهور به هرمزگان گفت: در این سفر ۱۹ هزار میلیارد ریال بودجه برای مدرسه سازی و تکمیل زیرساخت‌های پرورشی و ورزشی به آموزش و پرورش هرمزگان اختصاص یافته است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، رضا مراد صحرایی شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش هرمزگان افزود: از این میزان چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و احداث مدارس خیرساز و نیمه تمام درنظرگرفته شده است که طی بازه زمانی ۲ ساله به اتمام برسد.

_ برنامه های وزیر راه و شهرسازی در دومین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان

افتتاح ۲ شهر جدید ساحلی، ۹۸ جاده روستایی، دیدار با جمعی از مردم و مدیران و کارکنان حوزه راه و مسکن و اعلام خبر ساخت ۳ هزار کیلومتر راه روستایی از جمله برنامه های مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان دومین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان بود.

عملیات اجرایی ۲ شهر جدید ساحلی در هرمزگان آغاز شد

عملیات اجرایی فاز نخست ۲ شهر جدید ساحلی خلیج‌فارس و مَکُران مرکزی به ظرفیت ۱۰هزار واحد روز پنجشنبه، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در بندرعباس آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این شهرهای جدید ساحلی در بندرعباس گفت: شهرهای جدید ساحلی خلیج‌فارس و مَکُران مرکزی به عنوان شهرهای پیشرو از مجموعه ۲۷ نقطه شهرهای جدید ساحلی جنوب کشور با کارکردهای مبتنی بر اقتصاد درپایه هستند که امروز فاز اول آن به ظرفیت ۱۰ هزار واحد با مشارکت بانک مسکن، گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید و با دستور مقام عالی وزارت عملیات اجرایی آن در هرمزگان آغاز شد.

بذرپاش: احداث شهر مَکُران مرکزی با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث شهر مَکُران مرکزی با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است گفت: عملیات اجرایی فاز نخست این شهر ساحلی جدید با ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان آغاز می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول احداث ۲ شهر جدید در هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان عملیات اجرایی فاز اول ۲ شهر جدید در هرمزگان آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی: سه هزار کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در کشور احداث شده است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۹۸ طرح راهداری و راه روستایی در استان هرمزگان، در خصوص کمبود ناوگان مسافری در کشور اظهار کرد: تدابیر لازم برای رفع مشکل کمبود ناوگان مسافربری برای ایام عید و مسافرت‌ها اتخاذ می‌شود.

_ وزیر صنعت، معدن، تجارت در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیگر وزرای همراه آیت الله رییسی در دومین سفر استانی دولت به هرمزگان بود که در این سفر ۲ روزه ضمن دیدار با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارگران واحدهای صنعتی و تولیدی، چند طرح اقتصادی و تولیدی را نیز در این استان افتتاح کرد.

فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب به بهره‌برداری رسید

فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب با ظرفیت اسمی ۲۵ هزار بشکه در روز، در دومین سفر رئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، این مجموعه پالایشگاهی در راستای توسعه و ارتقای جایگاه خود همیشه در تلاش بوده است، به همین منظور در یکی از طرح ‎های توسعه ای خود اقدام به طراحی و ساخت برج تقطیر اتمسفریک به ظرفیت اسمی ۲۵ هزار بشکه در روز انواع هیدروکربن با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال کرده است.

عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ فولاد در هرمزگان آغاز شد

عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان امروز (پنجشنبه) همزمان با سفر استانی رییس جمهور، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، در دور دوم سفرهای استانی هیات دولت، حوزه فولادی هرمزگان طی آیینی شاهد آغاز عملیات چهار طرح بزرگ در شرکت فولاد این استان بود که نوید بخش آینده روشن در این بخش راهبردی، درآمدزا و با اشتغالزایی بالا در آینده ای نچندان دور خواهد بود.

وزیر صمت: عملکرد فولاد هرمزگان موجب افتخار است/ سه هزار نفر اشتغال در طرح‌های توسعه‌ای

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عملکرد فولاد هرمزگان در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، حرکت به سمت تولید فولاد سبز و بهره‌وری، افتخارآفرین است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

عباس علی آبادی روز پنجشنبه و همزمان با دومین سفر رییس جمهور به هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان افزود: مهم‌ترین شاخص ها برای توسعه صنایع افزایش بهره‌وری است و اگر امروز در فولاد هرمزگان از تولید فولاد سبز صحبت می‌کنیم ارزش آن به شاخص بهره‌وری است به گونه‌ای که برای تحقق آن از هیدروژنی استفاده می‌شود که هدر می‌رفته و این رویکرد افتخارآمیز است.

_ وزیر جهادکشاورزی در سفر استانی هیات دولت به هرمزگان

محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی نیز یکی دیگر از همراهان رییس جمهور در دور دوم سفر استانی دولت به هرمزگان بود، حضور در جمع فعالان بخش کشاورزی و دیدار با جمعی از روستاییان و بازدید از چند واحد تولیدی و افتتاح طرح ها از جمله مجموعه بارانداز صادرات و واردات از برنامه های وزیر جهادکشاورزی در این سفر بود.

بارانداز شرکت صادرات و واردات بندرعباس به بهره برداری رسید

شرکت بارانداز صادرات و واردات به نمایندگی از ۴۸ واحد تولیدی صنایع تبدیلی غذایی با حضور وزیر جهادکشاورزی به بهره برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت بارانداز صادرات و واردات روز پنجشنبه با اشاره به اینکه ظرفیت این شرکت ۴۳۷ هزار تن است، افزود: این شرکت با اعتبار ۱۵ هزار و۸۰۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

محمدعلی دهقان ادامه داد: این شرکت با زیربنای ۹ هزار متر برای ۸۰۰ تن بصورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

نخستین سامانه پرتویی آفت‌زدا در نخلستان‌های بندرعباس رونمایی شد

نخستین سامانه پرتویی آفت زدایی نخلستان و باغ های کشور به نام «آریو رینگ» امروز (جمعه) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر توسط وزیر جهاد کشاورزی و معاون سازمان انرژی اتمی ایران در بندرعباس رونمایی شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، سیدپژمان شیرمردی در آیین رونمایی از این سامانه با اشاره به اینکه این سامانه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هسته‌ای در حوزه کشاورزی محسوب می‌شود؛ اظهار کرد: این سامانه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی و بدون استفاده از سموم شیمیایی و آسیب به درختان، قادر است تخم، لارو و سوسک سرخرطومی را از بین ببرد.

افتتاح همزمان ۵۰ سازه آبخیزداری و ۵۳ واحد گلخانه‌ای در هرمزگان

همزمان با دهه فجر و دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان، ۵۰ سازه آبخیزداری و ۵۳ واحد گلخانه‌ای با حضور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این استان افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان عصر جمعه در حاشیه بهره‌برداری از سازه آبخیزداری گروم در رودان که به نمایندگی از این ۵۰ سازه افتتاح شد، گفت: این سازه های آبخیزداری باهدف تقویت سفره های آب زیر زمینی تقویت چشمه‌ها و قنات‌های حفاظت خاک و همچنین جداسازی سرشاخه های شیرین از رودخانه شور احداث شده است.

_ برنامه های وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر استانی هیات دولت به هرمزگان

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز که در سفر استانی(دور دوم) رییس جمهور به هرمزگان حضور داشت، ضمن شرکت در چندین برنامه و دیدار و گفت وگو با فعالان بخش های اقتصادی استان، از مجموعه های گمرک و انبار جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان بازدید کرد.

وزیر اقتصاد: ۳۶ همت اموال تملیکی در کشور تعیین تکلیف شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تعیین تکلیف اموال تملیکی از ابتدای سال جاری تا کنون رشد ۱۱۰ درصدی به ارزش ۳۶ همت داشته است، گفت: بالاترین رکورد فروش تاریخ اموال تملیکی خرده‌فروشی، از طریق سامانه رقم خورده است.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در جریان دومین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت به هرمزگان ‌و بازید از انبار اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی این استان اعلام کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری شاهد رشد ۱۱۰درصدی در تعیین تکلیف اموال تملیکی نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته به ارزش ۳۶ همت هستیم و بالاترین رکورد فروش تاریخ اموال تملیکی خرده‌فروشی شفاف به مردم از طریق سامانه رقم خورده است.پ

رئیس کل گمرک: خدمات در گمرکات مهم کشور شبانه‌روزی است

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: به منظور تسریع و تسهیل در تجارت خارجی کشور، در گمرکات مهم کشور به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته به فعالان اقتصادی و ذینفعان خدمات و تسهیلات لازم ارائه می‌ شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، محمد رضوانی‌فر شامگاه پنجشنبه در بازدید از گمرک شهیدرجایی و دیدار با فعالان اقتصادی افزود: برای انجام به هنگام تشریفات تجارت خارجی در مبادی ورودی و خروجی کشور، نیازمند حضور و فعالیت شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌های خدمات دهنده و مجوز دهنده است.

_ وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی دولت به هرمزگان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در راستای دور دوم سفر استانی رییس جمهور (چند روز قبل از انجام سفر) به هرمزگان رفته بود، چند طرح و پروژه ورزشی را در این استان(جزیره قشم) افتتاح کرد.

وزیر ورزش ۱۳۶ طرح ورزشی در هرمزگان را افتتاح کرد

۱۳۶ طرح ورزشی شامگاه سه‌شنبه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی در هرمزگان به بهره برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: برای اجرای این طرح ها مجموع هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

۲ طرح ورزشی در قشم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

وزیر ورزش و جوانان عصر(سه شنبه) ۲ طرح ورزشی چمن مصنوعی و سالن چند منظوره را در روستاهای رمچاه و گیاهدان جزیره قشم افتتاح کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش خبرنگار ایرنا، زمین چمن مصنوعی روستای رمچاه به مساحت ۲ هزار و ۸۶۰ متر مربع با اعتبار ۳۴ هزار میلیون ریال و سالن چند منظوره روستای گیاهدان با زیربنای یکهزار و هشت مترمربع و هزینه ۸۹ هزار میلیون ریال از طرح های بهره برداری شده حوزه ورزش این جزیره بود.

_ رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در سفر استانی دولت به هرمزگان

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور نیز در سفر دور دوم آیت الله رییسی به هرمزگان حضور داشت و علاوه بر برنامه ریزی برای دریافت درخواست ها و مطالبات مکتوب مردم، راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی(سامد) در چند برنامه از جمله آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان شرکت کرد.

آزادی ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری هرمزگان، طی مراسمی با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور و رییس کل دادگستری هرمزگان در زندان مرکزی بندرعباس، ۱۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تامین بدهی‌ از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.

مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان آغاز به‌کار کرد

مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان روز چهارشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار آغاز به‌کار کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به هرمزگان/ از ساخت پل خلیج فارس تا ابرپروژه اتمی سیریک

به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان در حاشیه آغاز به کار این مرکز، با بیان اینکه کارکنان سامد مسئولیت دارند به نیابت از دولت حرف‌های مردم را بشنوند، اظهار کرد: ارتباط با مردم از بزرگترین نعمت‌هایی است که به لطف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

مهدی دوستی افزود: دولت مردم نیازمند ارتباط ملموس با مردم است تا اضلاع مختلف مردمی بودن خود را کامل‌تر کند که یکی از این اضلاع مراکز سامد( سامانه ارتباط مردم و دولت)هستند که تاکنون خروجی خوبی به‌دنبال داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha