مشارکت ۶۴ درصدی کیشوندان در واکسیناسیون فلج اطفال/ مردم واکسیناسیون کودکان را جدی بگیرند

کیش- ایرنا- رییس مرکز بهداشت کیش با بیان اینکه در مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال در جزیره فقط ۲ هزار و ۶۳۰ دوز واکسن تزریق شد، گفت:  این میزان تنها ۶۴ درصد جامعه هدف تعیین شده است و مشارکت مناسبی محسوب نمی‌شود.

«اسدالله احمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جامعه هدف ۴ هزار و ۱۱۲ نفری واکسیناسیون فلجح اطفال کودکان زیر پنج سال در کیش اظهار کرد: از کیشوندان انتظار می‌رود که فلج اطفال را جدی بگیرند و مشارکت بیشتری در این طرح داشته باشند.

وی با اعلام اینکه مرحله دوم طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کیش از شنبه ۱۴ بهمن آغاز و تا ۱۷ همان ماه ادامه خواهد داشت، افزود: کودکان زیر پنج سال و متولدان ۱۳۹۷ به بعد در اجرای این طرح در برابر فلج اطفال واکسینه می‌شوند.

«احمدی» ادامه داد: خانواده‌ها برای واکسیناسیون کودکان خود می‌توانند به بیمارستان تخصصی کیش در نوبت صبح و عصر یا بازارچه آرین، پارک مینا، بازار مروارید و بازار دیپلمات‌ عرب‌ها در نوبت عصر مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت کیش اعلام کرد که کارشناسان این مرکز در کلینیک شهید ستاری پایگاه پدافند هوایی در نوبت صبح و در مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه سلامت صدف در نوبت‌های صبح و عصر آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، در پایگاه مستقر در پایانه مسافربری بندرگاه، پایگاه سلامت کمپ سحر و مسجد امام حسن (ع) کیش نیز مرحله دوم واکسینه کودکان در برابر فلج اطفال اجرا می‌شود.

کارشناسان مرکز بهداشت در نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۴ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ آماده اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فلج اطفال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha