۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85373075
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورزشکار هرمزگانی قهرمان اسکواش جایزه بزرگ خلیج گرگان شد

گرگان- ایرنا- رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ گلستان جام خلیج گرگان در بخش بانوان امروز پنجشنبه با قهرمانی ورزشکار اهل استان هرمزگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در فینال این مسابقات که در خانه اسکواش مرکز گلستان برگزار شد، آیلی نیری از تهران و فرشته اقتداری از کیش به مصاف هم رفتند که در این مسابقه اقتداری در سه دست متوالی حریف تهرانی خود را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

نرگس سلطانی و غزال شرف‌پور هر ۲ از گلستان که به ترتیب در مرحله نیمه نهایی مغلوب قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات شده بودند، به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

غزال‌ شرف‌پور، آیلی نیری، فرشته اقتداری و ندا سلطانی پیش از راهیابی به مرحله نیمه نهایی به ترتیب عسل محمدی، پارمین نکوپایان، نجمه بوشهری‌زاده و فاطمه فلاحتی را مغلوب کرده بودند.

ورزشکار هرمزگانی قهرمان اسکواش جایزه بزرگ خلیج گرگان شد

اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرگ گلستان کاپ، «جام خلیج گرگان» گرامیداشت دهه‌فجر در رده سنی آزاد با حضور ۲۵ بانو اسکواش‌باز از ۱۰ استان، از دهم بهمن ماه به میزبانی گرگان برگزار شد.

براساس اعلام فدراسیون اسکواش، این مسابقات دارای رتبه‌بندی (رنکینگ) جهانی است.

برای این مسابقات جایزه هزار و ۶۰۰ دلاری در نظر گرفته شده بود.

نایب رییس فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به این که از آذر ماه سال گذشته دوره مسوولیت رییس جدید فدراسیون شروع شد، برای سال جاری برنامه‌های نامنظم و براساس تقویم سنوات گذشته انجام شد.

بابک فقیه در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: برای سال آینده برنامه‌ها به صورت منظم و براساس تقویم جدید خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha