نمایشگاه توانمندی های بیماران اعصاب و روان بهزیستی بروجرد برگزار شد

بروجرد - ایرنا - همزمان با اولین روز از دهه فجر، نمایشگاه گروهی توانمندی ها و آثار تجسمی توانخواهان اعصاب و روان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

رییس اداره بهزیستی بروجرد روز پنجشنبه در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت ۲ روز در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ایجاد انگیزه در توانخواهان و فرصتی برای ارائه توانمندی های آنها برپا شده است.
کرم رضا پیردایه افزود: این نمایشگاه با همکاری مرکز توانبخشی درمانی بیماران اعصاب روان مزمن "آمین" و مرکز توانبخشی درمانی بیماران اعصاب روان مزمن ابن سینا به مناسبت دهه فجر برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه ۲ مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان در بروجرد فعال است، بیان کرد: در این ۲ مرکز حدود ۱۵۰ بیمار مرد به صورت شبانه روزی نگهداری می شود.

رییس اداره بهزیستی بروجرد یادآور شد: بهزیستی در حوزه های مختلف توانبخشی، مشارکت های مردمی، پیشگیری و واحد امور اجتماعی به افراد تحت پوشش خدمات رسانی می‌کند و به مناسبت دهه فجر امروز نمایشگاهی از صنایع دستی و کارهای انجام شده توسط توانخواهان ۲ مرکز توانبخشی اعصاب و روان برپا شده تا علاوه بر فرصتی برای نمایش دست ساخته‌های آنها زمینه‌ای برای فروش این محصولات فراهم شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha