حضور در انتخابات طمع دشمن به ملت را از بین می‌برد

بیرجند- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کرده و دیگر به ملت ایران طمع نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: انتخابات راه نجات ملت ایران و جامعه بشری است.

وی ادامه داد: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان مسئول همه کارهای خود است عنوان کرد: انسان‌ها از طریق فطرت، عقل و شرع هدایت می‌شوند و کار دشمن هم ظلم و ستم است لذا برای ستمگر هیچ جایگاهی در سیستم دینی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست و با پذیرفتن آن برای از بین بردن حکومت‌های ظالم و ستمگر باید اقدام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: وجود ظلم و ستم در جهان و این شرایط فلسطین نشان می‌دهد که که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه استعمار از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ استفاده می‌کند افزود: با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا در این خصوص، هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم و هرچند آرمان‌های انقلاب در دسترس بوده اما برای تحقق آن باید موانع موجود را از بین ببریم.

استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: پیروزی انقلاب سبب احیای هویت ملی و اسلامی ملت ایران شد.

جواد قناعت افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران بزرگترین پدیده قرن بود که دستاوردهای داخلی و خارجی داشته است.

وی یادآور شد: تبدیل رهبری دنیوی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، استقرار حکومت مردم سالاری دینی، حاکمیت ارزش‌های معنوی ، شکست طلسم جدایی مظاهر دین خواهی و تجدد خواهی، نفی سلطه طاغوت و ایجاد اعتماد به نفس در ملت ایران را از جمله این دستاوردها است.

استاندار خراسان جنوبی شکست مرزهای علم در داخل کشور، تربیت انسان‌های صالح که فتح الفتوح انقلاب بودند و ایجاد وحدت بین شیعه و سنی را از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی تصریح کرد: در حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه علاوه بر توجه به موضوع‌های دنیوی بر امور معنوی هم تاکید می‌شود.

قناعت با اشاره به اینکه حکومت مردم سالار دینی متکی بر آرای مردم و آموزه های دینی است، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سبب ایجاد جرات و جسارت در جوانان برای شکستن مرزهای علم و دانش شد.

وی گفت: امروز در جبهه مقاومت اسلامی شاهد وحدت شیعه و سنی در کشورهای منطقه هستیم لذا مقام معظم رهبری رهبری جهان اسلام را بر عهده دارند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ همت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۸۷۱ پروژه افتتاح و ۴۳ پروژه هم عملیات اجرایی آنها در دهه فجر آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha