معاون وزیر فرهنگ: همه موضوعات کشور نیاز به پیوست رسانه‌ای دارد + فیلم

مشهد- ایرنا- معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه موضوعات و رویدادهایی که در کشور رخ می‌دهد نیازمند پیوست رسانه‌ای است و بدون آن توفیق حاصل نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشاد مهدی پور روز پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از سند پیوست رسانه ای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: پیوست رسانه ای یک تکلیف دولتی و حکومتی نیست و همه پویش ها، رویدادها و موضوعات نیازمند پیوست رسانه ای است.

وی بیان کرد: امروزه همه موضوعات و موقعیت هایی که پیش روی ماست، نه تنها به یک پیوست رسانه ای نیاز دارد بلکه خود کاملا ماهیت رسانه ای دارد و نمی شود که رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت در جهت اقناع، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی به دست می آید.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید یک نظام یا چارچوبی را برای اقدامات پیش بینی کرد، افزود: ابتکار عمل در خراسان رضوی و تاسیس دبیرخانه پیوست رسانه ای روابط عمومی ها را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این موضوع به استانهای دیگر نیز تسری یابد.

مهدی پور اظهار کرد: البته پیوست رسانه ای موضوع جدیدی نیست و هفت سال است که در کشور ما از آن صحبت می شود، قبل از آن پیوست فرهنگی بود و در این دوره به ویژه در نشستهای مهم از جمله دیداری که اخیرا رهبر معظم انقلاب با مسوولان دولت داشتند، تاکید کرند که اقدامات دولت باید با پیوست رسانه ای همراه باشد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که پیوستهای رسانه ای برای موضوعات مختلف در کشور به دقت نگارش و به درستی اجرا شود تا بتواند اقناع افکار عمومی و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

در این آیین سند پیوست رسانه ای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha