مردم با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

گناباد- ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفندماه امسال دشمن را از نیل به اهداف شومش ناامید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا مدنی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، افزود: دشمنان و عوامل آنها با شیوه های مختلف تلاش می کنند که مردم را از حضور در انتخابات ناامید سازند ولی مردم این بار هم با شرکت پرشور در صحنه، خط بطلانی بر سیاستهای خصمانه آنها می کشند.

وی فلسفه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل برشمرد و گفت: دشمنان در راستای اهداف خود با ترفندهای گوناگون تلاش می کنند که حضور مردم در صحنه را کمرنگ کنند ولی مردم امسال با شرکت پرشور و تاثیرگذار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه نشان خواهند داد که با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب همچنان به آرمانهای انقلاب اسلامی وفادارند.

امام جمعه موقت گناباد تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه به رهبری امام خمینی (ره) و حضور گسترده در صحنه مبارزات دوران ستمشاهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در ۴۵ سال بعد از انقلاب هم با حضور پرشور در همه عرصه ها وفاداری خود را به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی نشان داده اند.

مسوولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم گناباد با حضور در این برنامه، ضمن گلباران تمثال امام خمینی (ره) و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha