۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85372404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظارت بر تاسیسات گردشگری زنجان تشدید شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85372404
نظارت بر تاسیسات گردشگری زنجان تشدید شد

زنجان - ایرنا -رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زنجان گفت:نظارت بر تأسیسات گردشگری شهرستان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با هدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران و مردم تشدید شد.

مهدی باقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه‌های نظارتی به‌صورت گشت‌های مشترک از همه تأسیسات گردشگری اعم از واحدهای پذیرایی بین‌راهی و اقامتی در سطح شهرستان زنجان بازدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: نظافت سرویس‌ها، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه‌ها و کنترل قیمت‌ها از جمله مواردی است که در این نظارت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسوول ادامه داد: در ایام نوروز با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات، توجه ویژه ای به مساجد، نمازخانه‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت:در این بازدیدها اولویت با وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌هاست و در صورت نیاز اخطار لازم در راستای رفع نواقص داده می‌شود.

باقری افزود: بر این اساس نظارت ها در هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های گردشگری، خدماتی و رفاهی و آژانس های مسافرتی انجام می شود.

به گفته وی، افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری زمینه سفری ایمن را برای مسافران و گردشگران فراهم می کند که به‌صورت مستمر در طول سال و ایام تعطیلات تابستان نیز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha