۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85372115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در زنجان پرداخت شد

زنجان – ایرنا – رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: سهم ابلاغی منابع تبصره ۱۸ استان برای تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که سه هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

احمد خداوردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات ابلاغی تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ استان نیز به صورت نقد هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال و اسناد خزانه چهار هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال بود که از ۷۵۵ طرح مصوب کمیته استانی به ۱۶۴ طرح به میزان هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی در این استان ۹ درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۳۰.۶ درصد صنعت و معدن، ۱۸.۲ درصد ساختمان و مسکن، ۲۲.۵ درصد خدمات بازرگانی، ۰.۴۳ درصد بخش صادرات و ۱۹.۲۷ درصد در بخش قرض‌الحسنه بوده است.

خداوردی با بیان اینکه زنجان با نرخ بیکاری ۶.۷ درصد، در رتبه دوم کشور از لحاظ کم بودن شاخص بیکاری قرار دارد، گفت: در زمان حاضر شمار بیکاران استان ۲۷ هزار و چهار نفر برآورد شده است.

به گزارش ایرنا، امسال ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان زنجان هدفگذاری شده که به گفته مسئولان تا نیمه نخست سال جاری بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال مجموع عملکرد استان در این زمینه همچون سال گذشته بیش از هدفگذاری باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha