۴۶ طرح همزمان با دهه فجر در چالوس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس شمار طرح های آماده افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان را حدود ۴۶ مورد اعلام کرد و گفت : با بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها بستر اشتغال برای ۵۸ نفر در این خطه غربی مازندران فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شریفی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ارزش ریالی طرح های آماده افتتاح و کلنگ زنی در این شهرستان افزون بر پنج هزار میلیارد ریال بوده که از این مجموع حدود چهار هزار میلیارد ریال آن بابت بهره برداری ۴۳ طرح و بقیه هم برای عملیاتی شدن سه طرح پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۵۸ مورد اشتغال فراهم شده، ۳۰ نفر آنان با اجرایی شدن این سه طرح مشغول فعالیت می شوند و ۲۸ نفر از جویندگان کار هم پس از بهره برداری این تعداد طرح ها فعالیتشان در این مراکز آغاز خواهد شد.

فرماندار چالوس، گازرسانی به روستاهای کوهستان "فشکور" بخش مرزن آباد، پایگاه مقاومت بسیج مجموعه نمک آبرود، اصلاح و احداث مسیر ارتباطی منتهی به هتل پارسیان خزر، بوستان ۱۷ شهریور، شبکه های مخابراتی، سالن ورزشی روستای "گویتر" مرزن آباد، آشپزخانه مرکزی، کارگاه خیاطی، هتل آپارتمان هیرکانی، هتل آپارتمان دریای چالوس و برق رسانی، پل روستای هرطه کلا از جمله طرح های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان معرفی کرد.

۴۶ طرح همزمان با دهه فجر در چالوس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار چالوس، پاسگاه کلانتری ۱۱۴ هچیرود و طرح های عمرانی در مجموعه بوستان ۱۷ شهریور را هم جزو طرح هایی برشمرد که عملیات اجرایی آن ها در دهه فجر با حضور مسوولان استانی و محلی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

شریفی در ادامه با بیان آنکه، حدود ۷۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و ... برای پاسداشت و برگزاری هرچه با شکوه تر طلیعه چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان پیش بینی و تدارک دیده شده، همایش تجلیل از نخبگان علمی، رتبه های برتر کنکور، همایش رای اولی ها، میز خدمت، پیک امید - ارائه خدمات هنری، فرهنگی و درمانی، نمایش زنده صحنه های گروفالو، نمایشه زنده صحنه ای، برپایی میز خدمت و حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، زیارت قبور شهدای گمنام و راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از شاخص ترین این برنامه ها ذکر کرد.

بستر مشارکت مردم در انتخابات با عملکرد درست مسوولان فراهم می شود

وی، همچنین ۱۱ اسفند ماه روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را روز سرنوشت ساز برای ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: مهم ترین شیوه برای بستر سازی مشارکت حداکثری مردم در این همایش ملی، تغییر رفتار مدیران و خدمت خاضعانه و خالصانه به مردم است.

فرماندار چالوس گفت: مسوولان خدماتی که در زندگی و کسب و کار مردم اثر گذار بوده باید از طریق ابزار رسانه‌ای اطلاع رسانی کنند امروز مردم از بازدید ها و نشست های بدون خروجی خسته شده اند و پیگیری های مسوولان که حاصل آن نتیجه و اثری داشته باشند این خدمات برای مردم ارزشمند و بستر رضایت آنان را فراهم می کند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در کشور برگزار می شود.

شهرستان چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۶۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha