ارتش در هر رزمایش، ۲۰ سلاح جدید را با موفقیت امتحان کرده است+ فیلم

اصفهان-ایرنا- ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردهای ارتش مایه دلگرمی است و یگان‌های آن در هر یک از رزمایش‌های امسال و پارسال در منطقه «نصرآباد»، بیش از ۲۰ سلاح جدید را امتحان کردند که همگی نیز از کارآیی بالایی برخوردار بودند.

به گزارش ایرنا، امیر سیاوش میهن‌دوست روز چهارشنبه در مرکز فرماندهی آموزش توپخانه و موشک‌های «شهید صیاد شیرازی اصفهان» در جمع خبرنگاران افزود: ارتش جمهوری اسلامی اکنون به حدی از توانایی نظامی و ارتقا رزمی رسیده است که وابسته به هیچ کشوری نیست و هرآن چه که نیاز دارد را در داخل کشور تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای زمینی و هوایی ارتش به قابلیت تولید پهبادهای پیشرفته دست یافته‌اند و البته پهباد تنها یک نمونه است و دستاوردهای دفاعی ارتش در همه زمینه‌ها زیاد است.

امیر میهن‌دوست ادامه داد: امروز در سایه دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه در عرصه نظامی، دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با ایران وارد جنگ نظامی شوند هرچند که با جنگ‌های نرم و ترکیبی بدنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته دستاوردهای زیادی در همه عرصه‌ها داشته و در سایه آن امروز دشمن به این یقین رسیده است که نمی‌تواند با ما جنگ سختی بکند

امیر میهن‌دوست تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ‌زمینه‌ها موجب پیشرفت کشور شده است، هرچند برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی نباید فراموش کرد که وضعیت اقتصادی در کل دنیا دچار چالش و بحران است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش گوش به فرمان مقام رهبری است و رشادت و ایثار ارتشیان در جنگ تحمیلی گواه این امر است و ارتش در مبارزه با دشمن می‌داند که اگر توقف کند، دشمن نیز به سمت ما هجوم خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز درصدد ضربه‌زدن به نظام است و در اوایل انقلاب با ترور، ایجاد بلوا و تلاش برای بی‌کفایت جلوه دادن نظام اسلامی اهدف خود را دنبال می‌کرد و هم اکنون نیز همان اهداف و شیوه‌ها را با روش جنگ نرم و ترکیبی دنبال می‌کند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن باید ضمن حفظ آگاهی و بصیرت مراقب باشیم تا ناخودآگاه در جبهه دشمن قرار نگیریم.

امیر میهن‌دوست تاکید کرد: تنها از دشمن باید انتظار دشمنی داشت و باید بدانیم که نظام سلطه تحت هیچ شرایطی با ما دوست نخواهد شد و آنها حتی همواره با دوستان خود نیز همراه نیستند و تنها در جهت منافع خود اقدام می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha