۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85371443
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا  اقدامی برای تنظیم بازار البرز

کرج – ایرنا – استاندار البرز با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا تا پایان سال جاری در این استان گفت: گشایش این نمایشگاه ها با مشارکت تولیدکنندگان و کارخانه ها اقدامی موثر برای تامین مایحتاج مردم و تنظیم قیمت ها در بازار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مجتبی عبداللهی» روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی و صنایع غذایی استان البرز که در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، افزود: این نمایشگاه در راستای تنظیم و کنترل بازار و خدما ت دهی هر چه بهتر به مردم استان راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها تا پایان سال جاری در نقاط مختلف استان ادامه دارد تا مایحتاج مردم به صورت مستقیم از تولید به مصرف و بدون واسطه تامین شود.

استاندار البرز گفت: در این نمایشگاه ها تمام تولیدکنندگان، شرکت ها و کارخانه ها به صورت مستقیم مشارکت دارند و کالاهای خود را بدون حضور واسطه ها و با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی زیر قیمت مصرف کننده به فروش می رسانند.

نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا  اقدامی برای تنظیم بازار البرز

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های اجرایی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان انجام شده تا روند برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در البرز استمرار یابد.

نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، کالاهای اساسی و صنایع غذایی استان البرز از امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز و تا روز ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه محصولات مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی ، ادویه ، عرقیات، میوه های خشک، برنج، خشکبار و عسل به فروش می رسد ضمن اینکه در حاشیه این نمایشگاه چادر عشایر استان البرز نیز با ارایه محصولات متنوع برپا شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha