۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85371270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف تمامی جاده‌های استان زنجان را فرا گرفت

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف تمامی جاده‌های استان را فرا گرفته است و به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

محمد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر به رغم بارش برف، تمامی جاده های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار داشت: عبور از مسیرهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و رانندگان و مسافران باید به این موضوع توجه کنند.

این مسوول تاکید کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی استان به تمامی رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیرها اقدام نمایند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha