مشعل گاز ۱۷ روستا و ۷۶ واحد صنعتی اردبیل در دهه فجر روشن می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از آماده افتتاح بودن گاز ۱۷ روستا، ۷۶ واحد صنعتی و خط تغذیه شهرک صنعتی شماره ۲ در دهه مبارک فجر خبر داد.

میر سعید سید متین عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، دهه فجر را فرصت ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم برشمرد و گفت: طرح‌های گازرسانی آماده افتتاح در ۱۷ روستا مربوط به شهرستان‌های پارس آباد، مشگین شهر، بیله سوار و اصلاندوز است و ۲۵۳ خانوار در آن روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: این کار بزرگ در قالب ۶ طرح با ۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری و با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است و برای گازرسانی به پاسگاه مرزی علی کران از توابع مشگین شهر بیش از سه کیلومتر شبکه گاز اجرا و بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و خوشبختانه عمده پاسگاه‌های مرزی استان اردبیل از گاز بهره مند هستند.

سید متین گفت: پروژه‌های گازرسانی به ۷۶ واحد صنعتی و خط تغذیه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح در دهه فجر آماده شده و این کارها همه از برکات نظام اسلامی و خون شهداست.

مشعل گاز ۱۷ روستا و ۷۶ واحد صنعتی اردبیل در دهه فجر روشن می‌شود
میر سعید سید متین مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با اتمام کار اجرای خط دوم انتقال گاز طبیعی از چلوند به اردبیل، پایداری گاز طبیعی در شمال استان و گازرسانی به شهرک گلخانه ۲۵۰۰ هکتاری مغان و صنایع آن محقق شود.

سید متین بر استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز به ویژه در هفته‌های اخیر به دلیل حاکمیت جبهه هوای سرد، در پایداری فشار شبکه‌های گاز استان تاثیرگذار خواهد بود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha